اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حضرت معصومه(س) خبر داد

دریافت مجوز 3 رشته جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه حضرت معصومه(س)

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حضرت معصومه(س) از دریافت مجوز سه رشته جدید از جمله مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار، علوم تربیتی و علوم قرآنی در مقطع کارشناسی خبر داد.

دریافت مجوز 3 رشته جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه حضرت معصومه(س)

 سید حسام‌الدین لسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس دانشگاه حضرت معصومه(س) در سال 86 اظهار کرد: این دانشگاه به عنوان دانشگاه تک جنسیتی ویژه بانوان فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این دانشگاه دارای چهار رشته حقوق، مدیریت بازرگانی، مترجمی زبان انگلیسی و حسابداری در مقطع کارشناسی است.

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حضرت معصومه(س) از دریافت مجوز سه رشته جدید از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و افزود: رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار، علوم تربیتی و علوم قرآنی از جمله رشته‌های این دانشگاه است که از این تعداد یک یا دو رشته در مهر سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی دانشگاه حضرت معصومه(س) حرکت به سمت تحصیلات تکمیلی است گفت: این دانشگاه برای راه‌اندازی 9 رشته مانند حقوق بین‌الملل، حقوق جزا، حقوق جرم‌شناسی، مدیریت مالی و کارآفرینی از شورای گسترش وزارت علوم درخواست مجوز کرده که در چند ماه آینده این مجوزها صادر می‌شود.

لسانی یادآور شد: این دانشگاه از نظر آموزشی از استادان مجرب در سطح کشور استفاده می‌کند و سمینارهای مختلفی مانند همایش بین‌المللی حقوق زن در اسلام در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: اکنون 500 نفر در مقطع کارشناسی این دانشگاه در حال تحصیل هستند و از دروس در نظر گرفته شده بهره‌مند می‌شوند.

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: بسیاری از دانشجویان این دانشگاه پس از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی پذیرفته می‌شوند.

وی یادآور شد: برخی دیگر از دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س) در مراکز دولتی استخدام شدند و برخی دانشجویان حقوق دانشگاه در آزمون وکالت قبول شدند.

لسانی ادامه داد: این امر نشان می‌دهد دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س) از نظر شغلی از موفقیت نسبی برخوردار بوده و دارای توانمندی لازم هستند.

وی با اشاره به احداث ساختمان جدید دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: این پروژه در جاده اصفهان واقع شده که پس از تکمیل در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/78003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول