اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام:

تمهیدات لازم برای برپایی جشنواره سراسری شعر بسیج در ایلام اندیشیده شد

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام گفت: تمهیدات لازم برای برپایی جشنواره سراسری شعر بسیج در ایلام اندیشیده شد.

تمهیدات لازم برای برپایی جشنواره سراسری شعر بسیج در ایلام اندیشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمود علیپور صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی جشنواره سراسری شعر بسیج در محل استانداری ایلام، اظهار داشت: این جشنواره در سه گروه سنی 12 تا 18 سال تحت عنوان نوجوانان، 19 تا 35 سال جوانان و 35 سال به بالا بزرگ سالان برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان جزئیات برگزاری جشنواره اضافه کرد: پیش‌بینی برگزاری دو کارگاه تخصصی نقد آثار با حضور اساتید کشوری انجام شده که با حضور اساتید برگزار خواهد شد.

وی تهیه مستند شهدای هنرمند را از جمله اقدامات لازم برای جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: تجلیل از خانواده‌های شهدای هنرمند از جمله خانواده شهید رضایی‌نژاد و نیز تجلیل از خانواده شهدای هنرمند از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام اضافه کرد: فضاسازی تبلیغی شهر و تهیه وسیله نقلیه برای مهمانان از دیگر اقداماتی است که اجرایی خواهد شد.

علیپور همچنین از تهیه بسته فرهنگی جشنواره خبر داد و افزود: این بسته‌ها در مکان‌های مشخص شده در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: صدا و سیمای استان ایلام نیز با تهیه و پخش زیرنویس و اجرای برنامه زنده برای مسئولان و مهمانان کشوری جشنواره همکاری لازم را خواهد داشت.

مسئول بسیج هنرمندان استان ایلام تأکید کرد: هیچ‌گونه مشکلی برای جشنواره سراسری شعر بسیج وجود ندارد و استان ایلام آماده برگزاری این جشنواره است.

وی یادآور شد: کمیته‌های علمی و محتوایی، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، گردشگری و راهیان‌نور، ترابری و پشتیبانی، اجرا و اسکان و تشریفات برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تشکیل و شرح وظایف به هر یک از کمیته‌ها محول شده است.

انتهای پیام/2246/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول