اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

ایلام میزبان جشنواره سراسری شعر بسیج شد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: ایلام میزبان جشنواره سراسری شعر بسیج شد.

ایلام میزبان جشنواره سراسری شعر بسیج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سیدصادق کاکی صبح امروز در نخستین نشست هماهنگی جشنواره سراسری شعر بسیج در محل استانداری ایلام اظهار داشت: با پیگیری‌ها و توافقات صورت گرفته مهرماه سال جاری استان ایلام میزبان جشنواره سراسری شعر بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: در مرحله مقدماتی به تفکیک استان‌ها مسابقاتی برگزار خواهد شد که برگزیدگان آن به مرحله مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

وی تصریح کرد: تعداد 150 نفر از برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

کاکی شناسایی استعدادهای درخشان در شعر و شاعری و همچنین رشد و ارتقاء توانایی‌های شاعران بسیجی را از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: در زمینه‌های تکمیلی و محتوایی آثار از طریق انتخاب و ارائه الگوهای برتر و نیز ایجاد زمینه در جهت جذب جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به شعر در بسیج برگزاری این گونه جشنواره‌ها نقش بسزایی را خواهد داشت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خواستار همفکری و همکاری دستگاه‌های مرتبط در این خصوص شد و بیان کرد: فرصت بسیار خوبی است تا از ظرفیت‌های استان ایلام که پایه خوبی در کشور به لحاظ شعر و شاعری محسوب می‌شود استفاده کرد.

وی به تدابیر پیش‌بینی شده برای آغاز افتتاح جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: حضور در مزار شهدای گمنام ایلام، بازدید از مناطق و یادمان‌های دفاع مقدس و مناطق گردشگری از جمله برنامه‌هایی است که اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/2246/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول