اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته‌های سوم و چهارم

بانوی قمی داور مسابقات لیگ تکواندو کشور شد

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم از انتخاب یکی از داوران تکواندو قم برای قضاوت در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

بانوی قمی داور مسابقات لیگ تکواندو کشور شد

فرشته کریمی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،‌ اظهار کرد: با معرفی داوران قضاوت کننده در رقابت‌های هفته‌های سوم وچهارم پیکارهای این فصل لیگ تکواندو رده سنی نونهالان دختر کشور،‌ یکی از داوران موفق تکواندو قم نیز برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شد.

وی ادامه داد: از سوی کمیته داوران فدارسیون تکواندو در حالی اسامی داوران رقابت‌های هفته سوم و چهارم لیگ نونهالان دختر جام شکوفه اعلام شد که به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم خانم فردوس چوبین یکی از داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها خواهد بود.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: امسال چهارمین دوره مسابقات لیگ نونهالان دختر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌ها برگزار می‌شود و در آن تکواندوکارانی از استان‌های مختلف کشور در قالب دوازده تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان دیدارهای هفته‌های سوم و چهارم از چهارمین دوره مسابقات لیگ نونهالان دختر باشگاه‌های کشور امروز با جدال مدعیان قهرمانی به میزبانی خانه تکواندو برگزار می‌شود.

کریمی مهر اضافه کرد: در این دوره از مسابقات 170 تکواندوکار در قالب 12 تیم هیئت تکواندو تنکابن،‌ مجموعه تختی تبریز،‌ هیئت تکواندو اصفهان،‌ صنایع استیل البرز،‌ هیئت تکواندو قزوین،‌ هیئت تکواندو گیلان،‌ هیئت تکواندو شمیرانات،‌ هیئت تکواندو سمنان،‌ تالار تکواندو شهید صادق پور،‌ هیئت تکواندو کرمانشاه،‌ فرهنگ جویبار و باشگاه فرهنگی مرحوم حاجی پور با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی با اشاره به اعلام اسامی داوران حاضر در این دوره از رقابت‌ها از سوی کمیته داوران فدراسیون تکواندو ابراز داشت: در هفته‌های سوم و چهارم داورانی از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، قم، خوزستان، مازندران، آذربایجان شرقی، فارس، گیلان، چهار محال و بختیاری، خراسان جنوبی، همدان و خراسان رضوی مسابقات برگزار شده را قضاوت می‌کنند.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: مرجان تیموری،‌ مرضیه چگونیان، سیده مرجان طاهری، پریسا خانی و گلناز شریفی از تهران، زهرا خوانساری، شهره خلج زاده، مینو مداح و افسانه معین شیرازی از البرز و زهرا توکلی از اصفهان دیگر داوران قضاوت کننده در این مرحله هستند.

وی ابراز کرد: همچنین فردوس چوبین از قم، شکوه ناصری از خوزستان، هما جمشیدی از مازندران، مریم کربلائی و راحله موسویان از آذربایجان شرقی، پریسا تاجکی و زهره طهماسبی از فارس، نیلوفر صفریان، میترا حاذق و زهرا هادی زاده از گیلان، عهدیه افسانه از چهارمحال و بختیاری، مریم یوسفی از خراسان جنوبی، فاطمه محمد علیزاده از همدان و فاطمه درحی و بنفشه وفادار از خراسان رضوی هم در این دوره حضور دارند.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول