اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش تیم کاراته بانوان:

مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب می‌کنم

ملی‌پوش تیم کاراته بانوان گفت: مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب خواهم کرد.

مدال طلای مسابقات آسیایی را کسب می‌کنم

فاطمه چالاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: تمام تمرکزم این است تا بتوانم نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کرده و رنگ نقره‌ای مدالم را به طلایی تبدیل کنم.

وی در ادامه افزود: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار شد با حریفان سرسختی مبارزه کردم و پای فینال هم نماینده ویتنام را که افتخارات زیادی داشت از پیش رو برداشته و به مدال نقره رسیدم.

دارنده مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا ازبکستان در سال 2012 تصریح کرد: امسال هم قطعاً سکونشین خواهم بود و می‌خواهم مدال طلا را کسب کنم.

چالاکی بیان داشت: در بازی‌های کشورهای اسلامی حریفان سختی از مصر، مالزی و ترکیه داریم و در قهرمانی آسیا نیز مهم‌ترین رقیبانم از ویتنام و ژاپن هستند و امیدوارم بتوانم نتیجه تلاش‌های مربیان و خودم را بگیرم.

ملی‌پوش تیم کاراته بانوان درباره مبارزات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: برای مسابقات انتخابی کشورهای اسلامی وضعیت بهتری داشتم، اما در مبارزات روز چهارشنبه به دلیل آنکه در دوران بدنسازی هستیم، مقداری سنگین مبارزه کردم و به طور یقین تا زمان اعزام به رقابت‌ها به آمادگی لازم خواهم رسید.

کاراته‌کای وزن منهای 55 کیلوگرم تیم ملی بانوان در پایان متذکر شد: شرکت در مسابقات جهانی آلمان و حضور در بازی‌های آسیایی 2014 کره مهم‌ترین اهداف من برای آینده است و تمام تلاشم را می‌کنم که با کسب نتایج خوب بتوانم علاوه بر برآورده کردن انتظارات مسئولان فدراسیون و کادر فنی، سال آینده هم در ترکیب تیم ملی اعزامی باشم.

انتهای پیام/86017/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول