اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دیداری تدارکاتی و برای حضور در لیگ فوتبال دسته یک کشور

مقاومت تهران به تساوی انجامید/ نفت گچساران 2 مقاومت تهران 2

در دیداری دوستانه و تدارکاتی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در برابر حریف تهرانی خود مقاومت تهران به نتیجه تساوی رسید.

مقاومت تهران به تساوی انجامید/ نفت گچساران 2 مقاومت تهران 2

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: تیم نفت و گاز گچساران در راستای کسب آمادگی بیشتر و برای حضور پرقدرت در لیگ دسته یک کشور «جام آزادگان» در دیداری تدارکاتی در برابر تیم تهرانی مقاومت متوقف شد.

فرهنگ علیزاده افزود: دیدار تدارکاتی نفت و گاز گچساران در محل ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد که در این دیدار نفت و گاز گچساران در نیمه نخست با ترکیب اصلی به میدان رفت و حریف تهرانی خود را با دو گل شکست داد.

وی تصریح کرد: گل نخست نفت و گاز گچساران را فرشید علیزاده با همکاری و پاس خوب علی کریمی به ثمر رساند و دومین گل نفت را نیز مصطفی مهدوی از روی پاس خوب گلزن نخست این دیدار نیمه نخست فرشید علیزاده به تور دروازه مقاومت تهران چسباند.

سرپرست نفت و گاز گچساران بیان کرد: نفت و گاز گچساران نیمه نخست این دیدار را با حضور کامل بازیکنان اصلی خود برگزار کرد و در نیمه دوم بیشتر از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد که در همین نیمه نتوانست نتیجه به دست آمده را حفظ کند و با دریافت دو گل به تساوی در برابر حریف تهرانی خود رضایت داد.

علیزاده وضعیت فعلی نفت و گاز گچساران را مطلوب دانست و گفت: تمرین‌های بدن‌سازی نفت و گاز گچساران در تپه‌های داوودیه تهران در حال برگزاری است.

30 مردادماه جاری قرعه‌کشی لیگ دسته یک انجام می‌شود

وی از قرعه‌کشی گروه‌بندی تیم‌های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان خبر داد و ابراز کرد: قرعه‌کشی گروه‌‌بندی تیم‌های لیگ یک فوتبال کشور و برنامه‌ریزی آغاز مسابقات چهارشنبه 30 مردادماه جاری در روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول