اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال بانوان آمل خبر داد

نائب قهرمانی بانوان آملی در مسابقات فوتسال جام رمضان مازندران

مربی تیم فوتسال بانوان آمل گفت: تیم فوتسال بانوان دهیاری کلاکسر این شهرستان در مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان جام رمضان مازندران نائب قهرمان شد.

نائب قهرمانی بانوان آملی در مسابقات فوتسال جام رمضان مازندران

خدیجه پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: تیم فوتسال بانوان دهیاری کلاکسر این شهرستان در مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان جام رمضان مازندران نائب قهرمان شد.

وی افزود: بانوان این شهرستان طی چند سال گذشته توانستند به دستاوردهای زیادی دست پیدا کنند و مهمترین این افتخارات حضور در بین برترین تیم‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور است که زمستان امسال کار خود را از سر می‌گیرد.

مربی تیم فوتسال بانوان دهیاری کلاکسر آمل یادآور شد: در این مسابقات که به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار شد چهار تیم از شهرهای مختلف مازندران حضور داشتند.

پهلوان ادامه داد: تیم‌های آمل، آزادی بابلسر، امیرکلا و تیم فوتسال بابلسر با یکدیگر رقابت کردند البته قرار تیم بهنمیر نیز برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام حضور کرد ولی در لحظات آخر از حضور در این مسابقات انصراف داد که در پایان بانوان فوتسالیست آزادی بابلسر به مقام قهرمانی دست یافتند.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول