اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات فوتسال جام کوثر در منطقه 4 مشهد

شهردار منطقه چهار مشهد از برگزاری مسابقات فوتسال بانوان جام کوثر با حضور 64 تیم در سطح منطقه خبر داد.

برگزاری مسابقات فوتسال جام کوثر در منطقه 4 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، جواد اصغری اظهار داشت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی محلات مشهد در این منطقه با هدف گسترش فرهنگ ورزش همگانی، افزایش سطح توانایی شهروندان، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی، ارتقای حس همدلی و وحدت و ترغیب بانوان به شرکت در بازی‌های گروهی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال، جام کوثر همزمان در دو مجموعه ورزشی آرامش و بهشت از امروز به مدت سه روز از ساعت هفت صبح تا 19 با حضور 600 بانوی شهروند سطح منطقه برگزار می‌شود.

شهردار منطقه چهار مشهد به حضور بانوان 60 ساله در این مسابقات اشاره کرد و افزود: شرکت‌کنندگان در چهار گروه‌ سنی 13 تا 19، 20 تا 30،‌ 31 تا 40 و 41 به بالا، در قالب گروه‌های هفت تا 10 نفره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

اصغری با اشاره به افزایش 180 درصدی تیم‌های فوتسال این منطقه، تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش علاقه‌مندی بانوان سطح منطقه به ورزش فوتسال، از 23 تیم در سال گذشته به 64 تیم افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/70001/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول