اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه:

596 تن اقلام مصرفی برای تنظیم بازار سوادکوه توزیع شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این اداره برای تنظیم بازار، گفت: 596 تن اقلام مصرفی برای تنظیم بازار سوادکوه توزیع شده است.

596 تن اقلام مصرفی برای تنظیم بازار سوادکوه توزیع شد

سعدی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اجرای دو طرح از ابتدای سال 92 تاکنون در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، گفت: طرح‌های رحمت و رمضان همزمان با سراسر کشور در شهرستان سوادکوه نیز اجرا شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سوادکوه به جمع میزان اقلام توزیع شده در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: 596 تن اقلام مختلف در پنج ماه اول سال 92 در شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی توزیع شده است.

وی از توزیع 106 تن برنج در سطح شهرستان سوادکوه برای سال 92 خبر داد و یادآوری کرد: از مجموع سهمیه برنج شهرستانی در سال 92 مقدار 43 تن در شیرگاه، 34 تن در زیراب و 29 تن در پل سفید توزیع شده است.

عبدالهی به توزیع 420 تن قند و شکر در سوادکوه اشاره کرد و گفت: 80 تن شکر نیز برای شهرستان سوادکوه در حال جذب شدن است و از مقدار جذب شده هم 390 تن شکر و 30 تن قند بوده است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با بیان توزیع مرغ منجمد، گوشت قرمز، عدس و نخود به نرخ دولتی در شهر زیراب، افزود: 37 تن مرغ منجمد، 13 تن گوشت قرمز، هشت تن عدس و 12 تن نخود به نرخ دولتی و برای تنظیم بازار در شهرستان سوادکوه در طول پنج ماه اول‌سال جاری توزیع شده است.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول