اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

فروشندگان حاشیه راه‌ها خطرآفرین هستند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: فروشندگان حاشیه راه‌های استان خطرآفرین هستند.

فروشندگان حاشیه راه‌ها خطرآفرین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم، از ایجاد بساط در حاشیه جاده‌ها به عنوان یکی از مشکلات یاد کرد و گفت: حضور این فروشندگان در حاشیه راه‌ها باعث توقف رانندگان عبوری در مسیر راه‌ها می‌شود.

وی افزود: این امر باعث به خطر افتادن جان رانندگان و فروشندگان و نیز دیگر خودروهای عبوری و عابران در قسمتی از راه که شانه آسفالت و پارکینگ ندارد، می‌شود.

قائم مقام وزیر در خراسان شمالی با اشاره به جمع‌آوری این فروشندگان به صورت هر ساله از مکان‌های پرخطر، تصریح کرد: برای عرضه محصولات ،‌ پارکینگی خاص تعبیه شده که از آن می‌توانند بهره‌برداری کنند تا خرید و فروش همراه با ایمنی بیشتری انجام شود.

وی با تاکید بر شدیدتر شدن برخوردها در امسال، متذکر شد: بیشترین مشکلات مربوط به حوزه جاده‌های جوزک، درکش، دوراهی قاضی تا کشانک در ماه‌های تیر و مرداد و حوزه بدرانلو تا گردنه امین‌الله در ماه‌های مرداد و شهریور است که فصل برداشت میوه‌های فصلی در این مناطق است.

بدیعی‌مقدم یادآور شد: در راستای برقراری ایمنی در این مسیرها هر روزه گشت‌های راهداری برای ساماندهی و جمع‌آوری این فروشندگان از حاشیه نقاط خطرآفرین اقدام می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در صورت تکرار این امر توسط میوه‌فروشان بنا به حکم مراجع قضایی و نماینده دادسرا نسبت به جمع‌آوری بساط آن‌ها اقدام می‌گردد و به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول