اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رسیدن تجهیزات نظامی به ریف ادلب برای آغاز عملیات جنگل‌های «جبل الأربعین»

در تدارک برای آغاز عملیات گسترده ارتش سوریه در جنگل‌های «جبل الأربعین» در منطقه «اریحا» از توابع استان ادلب در شمال غربی سوریه تجهیزات نظامی جدیدی به دست یگان‌های ارتش سوریه مستقر در این مناطق رسید.

رسیدن تجهیزات نظامی به ریف ادلب برای آغاز عملیات جنگل‌های «جبل الأربعین»

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، روز گذشته و در تدارک آغاز عملیات جنگل‌های «جبل الأربعین» که در جوار شهر «اریحا» قرار دارد و نقطه استراتژیکی مهمی به شمار می‌آید، تجهیزات نظامی به نیروهای ارتش سوریه در این منطقه رسید.

این تجهیزات نظامی از طریق بزرگراه «اریحا – لاذقیه» در نزدیکی شهر «اریحا» در اختیار یگان‌های نظامی قرار گرفتند که در امتداد «اروم الجوز» و «الرامی» تا «پل اریحا» قرار گرفتند، بخشی از این تجهیزات نیز به داخل شهر اریحا منتقل شده و در اختیار یگان‌های ارتش سوریه مستقر در این منطقه قرار داده شدند.

از سوی دیگر منابع میدانی تاکید کردند، یگان‌های ارتش سوریه مستقر در شهر اریحا در عملیاتی گسترده به مراکز تجمع و مقرهای عناصر مسلح اطراف شهر اریحا به سمت «جبل الاربعین» یورش برده و این مراکز و مقرها را منهدم کردند.

در جریان این عملیات یگان‌های ارتش سوریه یک کارگاه ساخت ساخت بمب و یک بیمارستان میدانی را در این منطقه کشف و تمام تجهیزات موجود در آن را ضبط کردند.

این درحالی است که گزارش شده است، پیشروی یگان‌های ارتش سوریه از شهر «اریحا» به سمت جنگل‌های اطراف این شهر با پوشش یگان‌های توپخانه و پدافند هوایی ارتش سوریه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول