اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عملیات ارتش سوریه علیه عناصر مسلح در منطقه «خان العسل» حلب

عملیات یگان‌های ارتش سوریه علیه عناصر مسلح در منطقه «خان العسل» از توابع شهر حلب در شمال سوریه انهدام چندین دستگاه خودرو مجهز به تیربارهای سنگین و حامل تجهیزات نظامی برای گروه‌های مسلح را به دنبال داشت.

عملیات ارتش سوریه علیه عناصر مسلح در منطقه «خان العسل» حلب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دمشق، نیروهای ارتش سوریه چندین دستگاه خودرو مجهز به تیربارهای سنگین و نیمه سنگین گروه‌های مسلح را در روستای «حریتان» هدف قرار داده و منهدم کردند.

همچنین یگان‌های ارتش سوریه در منطقه «الکاستیلو» دو دستگاه خودرو حامل سلاح و تجهیزات نظامی،‌ در منطقه «کفر حمرا» در ریف شمالی غربی حلب چند دستگاه خودرو مجهز به مسلسل سنگین و در دو روستای «الجماجمه» و «رسم العبود» در ریف جنوب شرقی حلب دو دستگاه خودرو حامل سلاح برای عناصر مسلح و در منطقه «خان العسل» در جنوب غربی ریف حلب یک دستگاه خودرو مجهز به تیربار سنیگن را هدف قرار داده و منهدم کردند.

همچنین یکی دیگر از یگان‌های ارتش سوریه نیز تلاش عناصر سملح برای نفوذ به منطقه «ضهرة عبد ربه» از توابع شهر «اللیرمون» در شمال غربی ریف حلب را دفع و تمام این عناصر مسلح را به قتل رساندند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول