اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی قزوین:

خبرگزاری فارس را همیشه رصد می‌کنم

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: خبرگزاری فارس را همیشه رصد می‌کنم و پیگیر اخبار این خبرگزاری هستم.

خبرگزاری فارس را همیشه رصد می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی برزگر در نشست با علیرضا ضرغامی، سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: به دلیل اطمینانی که به اخبار خبرگزاری فارس دارم این خبرگزاری را همیشه رصد می‌کنم.

وی با بیان اینکه در یک سال و نیم اخیر خبرگزاری فارس قزوین پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است، افزود: این خبرگزاری با نیروهایی متخصص و جوان موفق شده پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بگذراند.

برزگر ادامه داد: فارس قزوین با پوشش اخبار بسیج دانشجویی نقش مهمی را در پیشبرد اهداف داشته که باید از زحمات این مجموعه نهایت تشکر را کنم.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: جایگاه فارس قزوین در سطح استان بسیار حائز اهمیت است و این خبرگزاری توانسته جایگاه خوبی را در بین رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی پیدا کند.

برزگر اضافه کرد: خبرگزاری فارس از پربازدیدترین خبرگزاری‌های کشور است که اخبار آن براساس صداقت و امانت‌داری تنظیم می‌شود و اطمینان مردم را به دست آورده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه خبرنگاران نمایندگان اذهان عمومی هستند، تصریح کرد: اصحاب قلم و خبرنگاران نقش بی‌بدیلی در جنگ نرم دارند و باید در این بخش هوشیارانه عمل کرده و نگذارند رسانه‌های بیگانه از اخبار آن‌ها سوءاستفاده کنند.

سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پیشرفت و اعتلای این استان انجام می‌دهیم، گفت: مجموعه فارس قزوین با تعاملی مثال‌زدنی دغدغه اصلی خود را پیشرفت و رشد استان قزوین قرار داده و با ورود به حوزه‌های مختلف و تهیه گزارش‌، سعی در بر طرف کردن کاستی‌ها دارد.

علیرضا ضرغامی افزود: این خبرگزاری با استفاده از خبرنگاران خبره در هر حوزه، به سمت تخصصی شدن حرکت می‌کند.

وی عنوان کرد: در بخش شهرستان‌ها نیز فارس قزوین خیز بلندی برداشته و مسائل شهرستانی را با افتتاح دفاتر بررسی می‌کند.

سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین با ابراز اینکه خبرنگاران مشکلات زیادی دارند، اظهار کرد: برای برطرف کردن مشکلات خبرنگاران باید چاره‌اندیشی شود و حمایت از این قشر افزایش یابد.

انتهای پیام/77003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول