اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان انجام شد

اطعام بیش از 150 هزار مددجو در همدان / تفقد 4500 نیازمند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان از اطعام بیش از 150 هزار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در همدان خبر داد.

اطعام بیش از 150 هزار مددجو در همدان / تفقد 4500 نیازمند

علی نامداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه یکی از اهداف کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام مددجویان محروم است، افزود: کمیته امداد همدان در ماه ضیافت امسال به بیش از 150 هزار نفر از نیازمندان زیر پوشش خود اطعام داده است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان این نهاد در قالب طرح‌های مختلف به مددجویان خود خدمات‌دهی دارد، ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان به منظور تفقد و دلجویی از محرومان زیر پوشش خود خانه به خانه به صورت چهره به چهره با 4 هزار و 500 خانواده دیدار داشته است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان به فعالیت 17 کانون پیروان ولایت در همدان اشاره کرد و گفت: در هفته پایانی رمضان 17 محفل انس با قرآن در کانون‌های کمیته امداد به مناسبت این ماه پربرکت برگزار شد.

وی قرآن‌آموزی را یکی از برنامه‌های ثابت کانون‌های تابستانی و دائمی کمیته امداد دانست و ابراز کرد: آموزش روخوانی، روانخوانی، حفظ و مفاهیم قرآن در کانون‌ها به دانش‌آموزان به صورت منظم و مداوم در حال انجام است.

*پایگاه‌های امداد در سراسر استان برای دریافت فطریه برپاست

نامداری در ادامه تعداد حامیان ایتام امداد را 25 هزار حامی دانست و گفت:  ماه ضیافت خدا سال جاری 4 هزار نفر حمایت ایتام زیر پوشش امداد را عهده‌دار شدند.

  وی افزود: بر اساس برنامه تدوینی این نهاد در همدان تعداد حامیان ایتام باید به 33 نفر افزایش دهیم، امیدواریم که خیران و افراد نیکوکار امداد را در این راستا مدد کنند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی همدان در پایان تعداد صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی را به مردم مظلوم فلسطین در روز قدس در استان را 300 فقره اعلام کرد و گفت: در روز عید سعید فطر پایگاه‌های کمیته امداد همه شهرهای استان برای دریافت فطریه مردم فعال است.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول