اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری همدان خبر داد

ایجاد فضای بیشتری برای نمازگزاران در مصلای همدان

مدیر راهداری همدان با اشاره به آماده‌سازی مصلای همدان گفت: از مهمترین فعالیت‌های انجام شده فراهم کردن فضای بیشتر برای نمازگزاران بود تا مصلای همدان پذیرای تعداد بیشتری از نمازگزاران باشد.

ایجاد فضای بیشتری برای نمازگزاران در مصلای همدان

محمد رودباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به تشکیل جلساتی در ستاد اقامه نماز برای برگزاری نماز عید فطر، مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی مصلای همدان را برای این امر آماده‌ کند.

وی افزود: در این راستا از روز دوشنبه 14 مرداد ماه اقداماتی از قبیل آب‌پاشی، تسطیح و رگلاژ محوطه تپه مصلی همدان آغاز شد.

مدیر راهداری استان همدان با اشاره به پایان عملیات آماده‌سازی مصلی بیان داشت: از دیگر اقدامات صورت گرفته خاک‌ریزی و خاکبرداری قسمتی از سایت مصلی بود تا فضای محوطه بیشتر شود.

وی تصریح کرد: حمل کانتینر برای جایگاه، جوشکاری، آماده کردن جایگاه و اعزام کامیون و وانت برای حمل زیراندازها از دیگر اقدامات اجرایی اداره کل راه و شهرسازی در این راستا است.

رودباری تأکید کرد: از مهمترین فعالیت‌های انجام شده فراهم کردن فضای بیشتر برای نمازگزاران بود تا مصلای همدان در سال جاری پذیرای تعداد نمازگزاران بیشتری برای اقامه نماز عید فطر نسبت به سال‌های گذشته باشد.

وی در پایان با اشاره به ماشین‌آلات استفاده شده در عملیات آماده‌سازی مصلی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه غلتک، دو دستگاه آب‌پاش، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه کامیونت، سه دستگاه وانت و یک دستگاه تریلی مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/89006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول