اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه مصر را به بازگشایی گذرگاه رفح در ایام عید فطر فراخواند

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین امروز پنج‌شنبه از مسئولان مصری خواست در ایام عید سعید فطر گذرگاه مرزی رفح را برای ورود و خروج افراد و کالاها بازگشایی کنند.

هنیه مصر را به بازگشایی گذرگاه رفح در ایام عید فطر فراخواند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «اسماعیل هنیه» امروز پنج‌شنبه طی سخنانی در خطبه‌های عید فطر تاکید کرد که غزه و حماس ممکن نیست در امور داخلی مصر دخالت کنند.

وی افزود که ما نیز با امت همدرد هستیم و مواضع خود را داریم اما در امور داخلی کشورهای عربی دخالت نمی‌کنیم و این یک مسئله کاملا روشن است و ما در سال‌های گذشته نیز اینگونه عمل کردیم زیرا قضیه فلسطین را که یک قضیه محوری برای امت است، دنبال می‌کنیم و می‌دانیم که فلسطین قضیه مرکزی این امت است و ما تمایل داریم که همچنان قضیه محوری باشد.

هنیه همچنین اظهار داشت که هر آنچه این روزها درباره [حماس و دخالت‌های آن در مصر] گفته می‌شود، شایعه و دروغ بی پایه و اساس است و ما بخش کوچکی از اسناد آن را افشا کرده و بر وحدت ملت و روابط با امت اسلامی تمایل داریم.

حماس طی چند روز گذشته اسنادی را که دست داشتن فتح در تبلیغات رسانه‌ای برای بدنام کردن حماس و مقاومت فلسطین در نزد ملت مصر را نشان می‌داد، افشا کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول