اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی خبر داد

توقیف 62 دستگاه حفاری غیرمجاز در استان مرکزی

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 62 دستگاه اداوات حفاری غیر‌مجاز در سطح استان توقیف شده است.

توقیف 62 دستگاه حفاری غیرمجاز در استان مرکزی

نورالدین بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توقیف این دستگاه‌ها از حفر 62 حلقه چاه غیرمجاز جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های گشت و بازرسی حفاظت منابع آب در سطح استان و همکاری بی‌شائبه مقامات سیاسی، قضایی و انتظامی در مجموع 62 دستگاه انواع مختلف ادوات حفاری غیر مجاز مشتمل بر 18 دستگاه حفاری غیر مجاز تراکتور، 10 دستگاه حفاری کششی و 34 دستگاه بالابر، چکش کمپرسوری و چرخ چاه توقیف و به انبار شرکت سهامی آب منطقه‌ای مرکزی منتقل شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان مرکزی ادامه داد: با حضور به موقع اکیپ‌های گشت و بازرسی حفاظت منابع آب و همکاری مأمورین وظیفه‌شناس نیروی انتظامی با متخلفین و متجاوزین به منابع آب برخورد شد.

وی گفت: با اقدامات صورت پذیرفته در جلوگیری از حفر 62 حلقه چاه غیر مجاز، با توجه به وضعیت آبدهی دشت‌هایی که حفاری غیر مجاز در آن صورت می‌گرفته بر اساس برآورد کارشناسان در مجموع از هدر رفت بیش از 17 میلیون متر مکعب از منابع ارزشمند آب زیرزمینی در دشت‌های بحرانی استان مرکزی جلوگیری شده است.

انتهای پیام/87003/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول