اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین عنوان کرد

توسعه اقتصادی با افتتاح دفتر وزارت خارجه در قزوین

استاندار قزوین گفت: مسئولان استانی از ظرفیت‌های دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه قزوین برای توسعه اقتصادی این استان استفاده بهینه کنند.

توسعه اقتصادی با افتتاح دفتر وزارت خارجه در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم شب گذشته در حاشیه مراسم افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان قزوین که در خانه فرهنگ امیرکبیر برگزار شد، اظهار داشت: تثبیت و راه‌اندازی این دفتر نقش بسزایی در توسعه این استان دارد که باید مسئولان مربوط از ظرفیت‌های آن برای تحقق این هدف استفاده بهینه کنند.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین افتتاح می‌شود، عنوان کرد: با انجام این اقدام مردم و اتباع خارجی این استان می‌توانند به خوبی از خدمات مفید این دفتر برخوردار شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه صالحی وزیر امور خارجه در راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان قزوین زحمات بسیاری کشیده است، یادآور شد: این دفتر با همت مسئولان ارشد استانی به ویژه شهردار قزوین، اعضای شورای اسلامی قزوین و داوود محمدی نماینده مردم آبیک، البرز و قزوین در مجلس شورای اسلامی افتتاح شده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان قزوین ماموریت‌ها و وظایفی را به عهده دارد که مسئولان مربوط آن باید تلاش کنند تا آنها را به خوبی انجام دهند.

عجم خاطرنشان کرد: با افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین صادرات محصولات کشاورزی و صنعتی این استان بیش از گذشته توسعه می‌یابد.

وی توسعه صادرات و اقتصادی و استقرار شهرک‌های صنعتی در استان قزوین را از عوامل ضرورت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین عنوان کرد و افزود: توسعه بهتر کشاورزی به ویژه تولید محصولات ارگانیک و حضور دانشجویان و اتباع خارجی در این استان از دیگر عوامل ضرورت راه‌اندازی این دفتر در این استان بوده است.

استاندار قزوین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی را محوری‌ترین و تنهاترین نهاد جمهوری اسلامی ایران در تربیت نیروهای انسانی خارجی دانست و تصریح کرد: بیش از یک هزار دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه‌ بین‌المللی استان قزوین تحصیل می‌کنند.

این مسئول ابراز داشت: با افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان می‌توان به راحتی و در سریع‌ترین زمان به آنان خدمات ارایه داد.

عجم با اشاره به اینکه شهروندان و مردم قزوین در ورود و خارج شدن از کشور می‌توانند به دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان قزوین مراجعه کنند و از خدمات آن استفاده کنند، متذکر شد: این امر موجب بهره‌گیری راحت آنان از خدمات بین‌المللی در این دفتر شده است.

استاندار قزوین در پایان اذعان داشت: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان قزوین دارای وظایف و مأموریت‌هایی است که امیدواریم با استمرار و توسعه این دفتر استان قزوین بیش از گذشته توسعه یابد.

انتهای پیام/77009/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول