اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در غیاب وزیر امور خارجه

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین افتتاح شد

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین با حضور معاون امور کنسولی وزیر امور خارجه کشورمان افتتاح شد.

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین دقایقی قبل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین افتتاح شد.

در این مراسم که آیین افتتاح آن یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده یعنی 17.30 برگزار شد، معاون امور کنسولی و مجلس وزارت امور خارجه و استاندار و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

پیش از این از سوی عباسعلی درافشانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین اعلام شده بود که صالحی وزیر امور خارجه کشورمان در این مراسم حضور می‌یابد که به جای وی قشقاوی در این مراسم حضور یافته و سخنرانی کرد.

ایجاد این نمایندگی، تسهیلات ویژه‌ای را برای تعامل بین تولیدکنندگان استان و سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی فراهم کرده و نقش مهمی در روان‌سازی امور فعالان عرصه اقتصاد و بازرگانی که در حوزه تجارت خارجی فعالیت دارند، ایفا می‌کنند.

ارائه خدمات امور کنسولی و صدور ویزا از دیگر اهداف و مأموریت‌های راه‌اندازی این نمایندگی در قزوین است که می‌تواند موجبات ارتقای رفاه مردم استان و اتباع خارجی در منطقه را فراهم کند.

از حاشیه‌های این مراسم حضور خبرنگاران هم‌زمان با پایان یافتن مراسم افتتاحیه بود چراکه زمان برگزاری این مراسم 18.30 اعلام شده بود.

همچنین «احمد عجم»استاندار قزوین برخلاف سایر مسئولان از جمله قشقاوی معاون وزیر امور خارجه و داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک نگفت که این موضوع نیز علاوه بر ناهماهنگی در اطلاع‌رسانی زمان برگزاری مراسم سبب ناراحتی خبرنگاران حاضر در مراسم شد. 

اخبار تکمیلی از افتتاح این دفتر، سخنرانی قشقاوی و دیگر مسئولان استانی متعاقبا مخابره می‌شود.

انتهای پیام/77009/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول