اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه آبادان خبر داد

انجام 290 پرواز در آسمان آبادان

مدیر فرودگاه آبادان از نشست و برخاست 290 پرواز در ماه آغازین فصل تابستان خبر داد.

انجام 290 پرواز در آسمان آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آبادان اظهار داشت: افزایش پروازهای شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای مشهد و تهران از دلایل عمده افزایش روند صعودی پروازها در تیرماه 92 بود.

وی خاطرنشان کرد: این روند افزایش در حالی صورت گرفت که رشد پروازها نسبت به میانگین نشست و برخاست پروازها در سه ماهه نخست سال جاری جهش طولی را از 250 پرواز به 290 پرواز را در ماه آغازین تابستان نشان داده است.

مدیر فرودگاه آبادان با تاکید بر تلاش در راستای تداوم رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در زمینه افزایش پرواز در مسیرهای پذیرش شده توسط مسافرین و مردم منطقه ادامه داد: رسیدن شمار پروازهای ماهانه فرودگاه آبادان به رقم 290، رشد 33 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته را ثبت کرد.

این مسئول با اشاره به عوامل تاثیرگذار در افزایش پروازها و تمایل شرکت‌های هواپیمایی به برقراری پرواز متذکر شد: با توجه به استقبال منطقه از پروازها روند صعودی نشست و برخاست پروازها نسبت به میانگین این فرایند در بهار 92 به 40 پرواز و نسبت به تیرماه 91 به 70 پرواز رسید که این ارقام رشد چشمگیر در عملیات پروازی فرودگاه را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در حال حاضر فرودگاه آبادان در مسیرهای تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، خارک و مشهد فعال است.

انتهای پیام/‌72001/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول