اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس:

هدفی جز قهرمانی نداریم/ آمادگی ماهان تندیس قم برای صعود به لیگ برتر فوتسال

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم از وضعیت مطلوب تیمش برای صعود به دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ولایت خبر داد.

هدفی جز قهرمانی نداریم/ آمادگی ماهان تندیس قم برای صعود به لیگ برتر فوتسال

سید وحید غیاثی چهارشنبه شب در حاشیه بازی‌های شب پایانی مرحله چهارم مسابقات فوتسال جام ولایت در سالن شهید حیدریان قم و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، گفت: ما پیش از این صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کرده‌ایم و فقط برای ارزیابی حریف احتمالی خود در نیمه نهایی به سالن آمده‌ایم.

وی ادامه داد: از قبل هم پیش‌بینی می‌کردم یکی از تیم‌های صدراسیستم و دنیای ورزش حریف تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام ولایت باشد، به همین خاطر به اتفاق بازیکنان به سالن آمدیم تا حریف خود را بهتر بشناسیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه این رقابت‌ها پیش زمینه‌ای برای حضور موفق در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور است، اضافه کرد: از آمادگی بسیار خوبی برای کسب پیروزی خانگی در مرحله نیمه نهایی و صعود به فینال جام ولایت برخورداریم.

غیاثی که تیمش باید امشب در مرحله نیمه نهایی فوتسال جام ولایت در استان قم به مصاف تیم فوتسال دنیای ورزش برود، با اشاره به اهمیت این دیدار بیان داشت: بازی بسیار مهمی است و قصد داریم روند پیروزی‌های خود را تا قهرمانی در این جام تداوم ببخشیم.

وی ادامه داد: تیم ما بعد از بازی سه‌شنبه شب با تیم تصفیه آب معصومیه و کسب برتری پنج بر یک در آن بازی، تمرینات خود را ادامه داد تا امشب با خیالی آسوده و با هماهنگی لازم در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم فوتسال دنیای ورزش برود.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اذعان داشت: ماهان تندیس قم با کسب تساوی یک بر یک مقابل صبای قم و برتری پنج بر یک برابر تیم فوتسال تصفیه آب معصومیه خود را به عنوان صدرنشین گروه اول مرحله چهارم مسابقات فوتسال جام ولایت به نیمه نهایی رسانده و هدفی جز قهرمانی ندارد.

غیاثی با بیان اینکه تیمش قصد صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را دارد، متذکر شد: این در حالی است که امسال رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از آبان ماه شروع می‌شود و امیدوارم با حمایت‌های مسئولان پرتلاش و ورزش دوست مجموعه ماهان تندیس قم در لیگ دسته اول حضور یابیم و پرقدرت به مصاف حریفان برویم.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول