اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین هزینه و امکان شرایط مالی

نگین‌تاجی: تیم فوتبال شهرداری یاسوج به اردوی آمادگی تهران می‌رود

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: در صورت تأمین هزینه، تیم فوتبال شهرداری یاسوج به اردوی آمادگی تهران می‌رود.

نگین‌تاجی: تیم فوتبال شهرداری یاسوج به اردوی آمادگی تهران می‌رود

 علی‌اکبر نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در صورتی که شرایط مالی و تأمین هزینه اجازه دهد روز یکشنبه هفته آینده تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای آمادگی هرچه بیشتر در تهران اردویی را برپا خواهد کرد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: تمرینات تیم تا روز شنبه آینده تعطیل است و اگر نتوانستیم به اردوی تهران برویم تمرینات خود را در یاسوج با همان جدیت ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: تیم ما در وضعیت خوبی به سر می‌برد و فکر می‌کنم نسبت به همه تیم‌های لیگ یکی از نظر شروع تمرینات و بازی‌های تدارکاتی و همچنین جذب بازیکن دلخواه بهتر عمل کرده‌ایم.

این مسئول در تیم فوتبال شهرداری یاسوج، جدایی حسین حجازی‌پور از تیم را حتمی دانست و از اضافه شدن کاوه زندیان، مدافع وسط گسترش فولاد به این تیم و عقد قرارداد رسمی وی با شهرداری گفت.

نگین‌تاجی در ادامه عنوان کرد: زرینچه سرمربی تیم قبل از مسائل فنی به نظم و انضباط اهمیت خاصی می‌دهد و به همین دلیل امسال انتظار کارهای فرهنگی بیشتری در تیم را باید داشته باشیم.

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از همدلی و تعامل ارکان فوتبال در استان برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت و متذکر شد: یقین داشته باشید امسال و از همان هفته‌های نخست تیم شهرداری خود را به عنوان یک مدعی برای صعود به لیک دسته اول فوتبال کشور نشان خواهد داد.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول