اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار خبر داد

احداث تنها زمین فوتبال سکودار در جویبار

شهردار جویبار از احداث تنها زمین فوتبال سکودار جویبار توسط شهرداری خبر داد و گفت: تیم فوتبال کشوری داریم، اما زمین فوتبال نداریم.

احداث تنها زمین فوتبال سکودار در جویبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، رضا گنجی، شهردار جویبار شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از اجرای طرح ساخت و ساماندهی زمین فوتبال شهرداری، گفت: شهرستان جویبار یکی از شهرستان‌های با استعداد در رشته‌های ورزشی است و در مدت دو سال گذشته رشد خوبی در رشته فوتبال در لیگ‌های کشوری و استانی داشته است.

شهردار جویبار با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری جویبار در مدت یک سال گذشته در لیگ دسته سوم کشور حضور پیدا کرده و توانسته در بین 70 تیم حاضر در این دوره از مسابقات در سال جاری به لیگ دسته دوم کشور صعود کند، گفت: جزو پنج تیم برتر کشور در این دوره از مسابقات لیگ آزادگان دسته سوم کشور بودیم.

گنجی تصریح کرد: با توجه به این قابلیت به علت عدم برخورداری از یک زمین مناسب تیم فوتبال شهرداری جویبار برای برگزاری مسابقات میزبانی در لیگ دسته سوم با مشکلاتی‌ روبرو بوده به طوری که در آخرین مسابقه حساس مقابل نفتون تهران با توجه به امتیاز میزبانی به اجبار در زمین ورزشی شهدا ساری مسابقه برگزار شد و این مسئله باعث شد شهرداری برای برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم کشوری بار عدم زیر ساخت لازم ورزشی فوتبال را به دوش بکشد.

وی متذکر شد: این در حالی بود که وظیفه اداره ورزش و جوانان به عنوان متوالی این کار بوده که مورد غفلت قرار گرفته است.

شهردار جویبار با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری جویبار تمرینات خود را برای مسابقات لیگ دسته دوم کشور آغاز کرده است، تشریح کرد: این تیم برای مسابقات لیگ دسته دوم اقدام به شناسایی استعدادهای شاخص شهرستان کرده است.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از بازیکنان در مدت یک هفته همه روزه به تست‌زنی مشغول هستند تا با شناسایی برترین‌های فوتبال شهرستان شاهد تیم منسجم و قوی با نگاه بومی برای نماینده شهرستان جویبار در لیگ دسته دوم کشور برای صعود به لیگ دسته اول باشیم.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول