اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومینین(ع) ایلام:

توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری است.

توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فیروزه مهرپرور ظهر امروز در مجمع عالی بسیج جامعه زنان در استان ایلام اظهار داشت: این مجمع با حضور خواهران بسیجی صاحب نظر و نخبه در راستای اجرای تدابیر ولی امر و سرعت بخشیدن به روند اسلامی شدن جامعه زنان و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های بسیج برگزار شده است.

وی ادامه داد: ما در بحث نخبگان باید کادر سازی قوی داشته باشیم تا یک همگرایی قوی و ماندگار در استان به وجود آید، افزون بر این تقویت انسجام فکری و اندیشه حزب الهی در دستور کارمان قرار گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین (ع) به اعضای مجمع عالی قشر جامعه زنان استان توصیه کرد: در راستای تربیت و معرفی الگوهای فاطمی و احیاء هویت والای زن مسلمان، تقویت و تعالی نهاد خانواده با بهره‌گیری از سیره فاطمی، مصون سازی، پیشگیری و مقابله با تهدیدات نرم در حوزه مسائل زنان و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب راهکارهای اساسی را ارائه دهید.

مهرپرور گفت‌: امیدواریم بتوانیم الگوی زن مسلمان ایرانی برای زنان در جهان باشیم و به رسالت تاریخی خود به عنوان مرجع برای جهانیان عمل کنیم.

در ادامه این مراسم نیز انتخابات مجمع عالی زنان برگزار شد و 15 نفر از کاندیداها انتخاب شدند.

مجمع عالی بسیج زنان با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه امیرالمومنین(ع)، مسئول مرکز راهبردی و شورای هماهنگی اقشار و متخصصین سپاه امیرالمومنین(ع)، نخبگان، صاحب نظران و فرهیختگان بسیجی در محل هتل زاگرس ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/2246/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول