اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر با تقدیر از خبرگزاری فارس به خاطر انعکاس مشکلات کارگری

رسانه‌ها به دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری بیشتر توجه و پرداخت کنند

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها به دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری شد.

رسانه‌ها به دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری بیشتر توجه و پرداخت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادق‌زاده پیش از ظهر امروز به همراه اعضای خانه کارگر و دبیر حزب اسلامی کار با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در تبریز در آستانه روز خبرنگار، از انعکاس اخبار و مشکلات جامعه کارگری توسط خبرگزاری فارس به ویژه دفتر تبریز تقدیر و تشکر کرد.

وی امانتداری و نقد منصفانه را از رسالت‌های خطیر خبرنگاران عنوان کرد و اظهار داشت: خبرنگاران با قلم سفید خود امانتداری و با قلم سبز خود مایه رشد و تعالی جامعه و سرسبزی فضای روحی و فرهنگی جامعه هستند و خبر را سالم به جامعه و مخاطبان انتقال می‌دهند.

صادق‌زاده سپس با اشاره به جایگاه ارزشمند خبرنگاران در جامعه و مسئولیت آنان بین مردم و مسئولان به عنوان پل ارتباطی، خواستار توجه به انصاف در نقد و دفاع از حق و حقوق جامعه شد.

وی تصریح کرد: تنویر افکار عمومی و ایجاد فضای گفتگو بین همه اقشار جامعه برای تحقق این امر و همچنین ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی از جمله مسئولیت‌ها و مهم‌ترین نقش‌های رسانه‌ها در مسیر تعالی، رشد و فرهنگ اجتماع است.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز زیربنای توسعه سیاسی و اقتصادی کشور را توسعه فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به برتری‌هایی دست یافته‌اند، کسب این برتری‌ها مرهون توسعه فرهنگی و جایگاهی است که در زمینه ارتباطات کسب کرده‌اند.

وی خانه کارگر را تشکلی در خدمت اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: خانه کارگر دفاع از حقوق کارگران را وظیفه خود می‌داند و متهم کردن این نهاد کارگری به فعالیت‌های حزبی و سیاسی خللی در فعالیت‌های آن ایجاد نمی‌کند. وحید زینالی، سرپرست خبرگزاری فارس در استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دفتر گفت: خبرگزاری فارس ضمن تعهد نسبت به رسالت حرفه‌ای خویش، به دلیل اعتقاد و انگیزه‌ای که به پاسداری از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد، فعالیت خود را آغاز و ادامه می‌دهد.

رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: فعالیت مجموعه خبرگزاری‌ها در کشور، فضای رسانه‌ای آن را قوی‌تر می‌سازد و این امر می‌تواند به شکل‌گیری جبهه فعال خبری در برابر جریان تهاجم رسانه‌های خبری بیگانه بسیار کمک کند.

وی رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی مطبوعات را رکن توسعه همه جانبه خواند و به ضرورت تقویت آنها تاکید و تضعیف آنها را تضعیف توسعه و پیشرفت جامعه دانست.

زینالی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس برای پوشش خبری فراگیر و حرفه‌ای، رخدادهای کارگری و انعکاس مشکلات فرآروی صنعت استان را همواره پیگیری می‌کند تا در این راه کمکی به قشر کارگر کرده باشد.

انتهای پیام/60002/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول