اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای مسکن آذربایجان‌شرقی خبر داد

احداث بزرگراه تبریز ـ سهند/ بازگشایی یک باند پروژه تا پایان سال‌جاری

رئیس شورای مسکن آذربایجان‌شرقی یکی از مهم‌ترین موضوعات مربوط به مسکن مهر را احداث بزرگراه تبریز ـ سهند اعلام و تاکید کرد: بازگشایی یک باند این پروژه را تا قبل از پایان سال جاری را به مردم وعده کرده‌ایم.

احداث بزرگراه تبریز ـ سهند/ بازگشایی یک باند پروژه تا پایان سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان، با قدردانی از تمام تلاش‌هایی که برای اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان صورت گرفته، افزود: در این فرصت به ویژه از زحمات دستگاه‌های خدمات‌رسان تشکر می‌کنیم؛ چرا که در سال گذشته با وجود محدودیت منابع مالی شاهد افتتاح تعداد قابل توجهی از پروژه‌های مسکن مهر در استان بودیم.

افتتاح‌های بزرگ مسکن مهر در دهه فجر

وی با بیان اینکه گزارش‌ها از عزم جدی دستگاه‌ها در پروژه‌های مسکن مهر حکایت می‌کند، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله برای افتتاح‌های بزرگ و سنگین مسکن مهر در هفته دولت و دهه فجر آماده می‌شویم که تحقق این امر نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات باقی‌مانده به خصوص در شهر جدید سهند به عنوان مرکز ثقل مسکن مهر استان است.

احداث بزرگراه تبریز - سهند/بازگشایی یک باند پروژه تا قبل از سال‌ جاری

رئیس شورای مسکن آذربایجان‌شرقی یکی از مهم‌ترین موضوعات مربوط به مسکن مهر را احداث بزرگراه تبریز- سهند اعلام و تاکید کرد: با توجه به این که بازگشایی یک باند این پروژه تا قبل از پایان سال جاری را به مردم وعده کرده‌ایم لازم است از هر شیوه و امکانی برای تحقق آن استفاده کنیم و بار مسئولیت را تنها متوجه اداره کل راه و شهرسازی ندانیم.

وی همچنین ایجاد خدمات جانبی در شهر جدید سهند از جمله اماکن آموزشی و درمانی را ضروری دانست و افزود: این موضوع باید به طور جدی هم در شهر سهند و هم در سایر پروژه‌های مسکن مهر استان پیگیری شود که در این راستا می‌توان از امکانات درآمدی شهرداری‌ها هم استفاده کرد.

راه‌اندازی شرکت اتوبوسرانی شهر جدید سهند ظرف یک ماه آینده

علیرضابیگی با تاکید بر حل مشکل حمل و نقل ساکنان مسکن مهر شهر جدید سهند، تاکید کرد: انتظار داریم در این راستا، شرکت اتوبوسرانی شهر جدید سهند ظرف یک ماه آینده تشکیل شود که معاونت عمرانی استانداری مسئول پیگیری و انجام این کار است.

وی با تاکید بر استقرار کامل مرکز انتظامی در شهر جدید سهند، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، باید دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شرکت مخابرات امکانات مورد نیاز این مرکز را فراهم کنند؛ چرا که کمترین موضوع ناامنی در این منطقه آثار اجتماعی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت و بر سکونت‌های بعدی در این شهر تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش وام مسکن به 30 میلیون تومان را موجب سرعت بخشیدن به پروژه‌های مسکن دانست و از مدیریت بانک مسکن استان خواست تحقق این موضوع را پیگیری کند.

وی، حذف قیمت زمین از بهای تمام شده مسکن را یکی از اهداف اجرای طرح مسکن مهر عنوان کرد و تصریح کرد: اگر قرار باشد که مالکیت زمین به صاحبان مسکن مهر واگذار شود اولا موجب افزایش قیمت مسکن شده و ثانیا کسانی تلاش خواهند کرد این زمین‌ها را از دست صاحبان آنها درآورند که در این صورت دوباره با کسانی مواجه خواهیم شد که فاقد مسکن هستند.

علیرضابیگی افزود: این موضوع از ابتدا نیز جزو برنامه‌های دولت نبوده است؛ گرچه در تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری مطرح شد.

انتهای پیام/60001/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول