اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم عنوان کرد

جریمه 15 میلیونی برای مکانیک متقلب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از در نظر گرفتن 15 میلیون ریال جریمه برای مکانیکی که از لوازم یدکی تقلبی استفاده می‌کرد، خبر داد.

جریمه 15 میلیونی برای مکانیک متقلب

مهدی ریاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در خصوص فعالیت یک مکانیک اتومبیل اظهار کرد: در پی اعلام شکایت فردی در خصوص استفاده از لوازم یدکی تقلبی در تعمیر اتومبیل از سوی یک واحد مکانیکی موضوع مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اعلام نظر کارشناسی و صدور رای در شعبه بدوی و تایید در شعبه تجدید نظر مسئول این واحد به پرداخت 15 میلیون ریال جریمه نقدی در حق شاکی و صندوق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم همچنین به ارائه شکایتی در خصوص استفاده از لوازم تقلبی از سوی یک تعمیرکار لوازم خانگی در تعمیر یک دستگاه ماشین لباسشویی اشاره کرد و یادآور شد: برای این پرونده نیز پس از بررسی‌های کارشناسی 15 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت و شاکی در نظر گرفته شد و این حکم نیز به تایید شعبه بدوی و تجدید نظر رسید.

وی همچنین به احضار پنج فروشنده سوهان از سوی تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی قم در بازرسی از واحدهای عرضه سوهان 100 کیلوگرم سوهان و باسلوق تاریخ مصرف گذشته را کشف کردند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

ریاضی تصریح کرد: ضمن احضار متصدیان این واحدها، پرونده تشکیل شده و برای رسیدگی به شعبه بهداشت این اداره کل ارجاع شده است.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول