اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای فصل جدید لیگ آزادگان

پاس همدان 4 بازیکن جدید را صید کرد

پاس همدان در کمتر از 45 روز تا شروع مسابقات لیگ آزادگان، به منظور جذب بازیکن برای فصل آینده خود دست به کار شد.

پاس همدان 4 بازیکن جدید را صید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال پاس همدان که در فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تا یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار داشت اما نتوانست به لیگ برتر برگردد، امسال باید سومین سال حضورش در لیگ آزادگان را شاهد باشد.

هواداران این تیم باید یک سال دیگر باز هم منتظر باشند تا تیم محبوب با تدابیری که مدیران این باشگاه اتخاذ می‌کنند به لیگ برتر بازگردد.

بلاتکلیفی مدیریت این باشگاه به دلیل محرومیت یکی از مشکلات اساسی پاسی‌ها محسوب می‌شود که تا امروز هیچ حرفی بر تغییر یا ابقای مدیرعامل از اعضای هیئت مدیره شنیده نشده است.

با توجه به شروع لیگ برتر و بسته شدن تیم‌ها و مشخص شدن بازیکنان مازاد؛ تیم‌های لیگ یکی در حال بستن تیم خود برای فصل جدید هستند؛ اما پاس همدان هنوز اقدام جدی برای تمدید قرارداد با بازیکنان و یا جذب جدی بازیکنان جدید انجام نداده است.

به تازگی شنیده شده که چهار بازیکن خوب فوتبال ایران با رایزنی با مسئولان فعلی باشگاه پاس به نتیجه رسیدند و با آنان قرارداد داخلی امضاء کرده‌اند.

بر این اساس نادر هوشیار (دفاع چپ) از تیم راه‌آهن تهران، امید خورج (دفاع وسط) از تیم فولاد یزد، عماد قاسمی ( دفاع وسط) از تیم سایپای شمال و علی حق‌دوست (هافبک دفاعی) از تیم ابومسلم خراسان با مسئولان تیم باشگاه به توافق رسیدند و در این فصل سبزپوش خواهند شد.

این روزها مدیران تیم پاس به دنبال نهایی کردن گزینه سرمربی‌گری خود هستند که در صورت توافق از اوایل هفته آینده تمرینات این تیم به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول