اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه سه اصفهان:

520 میلیارد تومان برای میدان امام علی (ع) هزینه شد

شهردار منطقه سه اصفهان گفت: از ابتدای آغاز عملیات اجرایی پروژه احیای میدان امام علی (ع) تاکنون حدود 520 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

520 میلیارد تومان برای میدان امام علی (ع) هزینه شد

منصور نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه احیای بافت فرسوده شهر یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای پروژه‌ای مانند احیای میدان امام علی (ع) در سطح شهر است، اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی فاز دوم احیای میدان امام علی (ع) به پایان رسیده و فاز دوم این پروژه آماده بهره‌برداری است.

وی با تاکید بر اینکه برای افتتاح رسمی این پروژه از مسئولان کشوری دعوت شده، اضافه کرد: زمان افتتاح رسمی این پروژه به زمان اعلام مسئولان کشوری برای حضور در این مراسم بستگی دارد.

شهردار منطقه سه اصفهان با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک فاز دوم پروژه احیای میدان امام علی (ع) با حضور یکی از مسئولان برجسته کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: اما جمعه شب این هفته هیئت‌ها و مردم ساکن در محدوده میدان امام علی (ع) مراسمی را به عنوان افتتاح این پروژه در اصفهان برگزار می‌کنند.

این مسئول به اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: پروژه احیای میدان امام علی (ع) طی سه فاز اجرا می‌شود که در حال حاضر فاز نخست، دوم و بخش‌های از فاز سوم این پروژه اجرا شده و تاکنون حدود 520 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و تمام اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه از سوی شهرداری تأمین شده است.

نجفی با اشاره به اینکه 320 میلیارد تومان از این اعتبارات برای آزاد‌سازی این پروژه هزینه شده، تاکید کرد: 237 مغازه در میدان امام علی (ع) و محدوده این میدان ساخته شده که 157 مورد از این مغازه‌ها در داخل میدان واقع شده و این مغازه‌ها به صورت معوض در اختیار مالکان قرار داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون 890 توافق با 250 نفر از مالکان این مغازه‌ها با اختصاص 300 میلیارد تومان انجام شده، متذکر شد: البته شش بانک در این میدان وجود داشته که تاکنون پنج مورد از این بانک‌ها با توافقات صورت گرفته تخریب شده است.

شهردار منطقه سه اصفهان با بیان اینکه احیای میدان امام علی (ع) بزرگ‌ترین پروژه اجرایی در سطح شهر اصفهان و در کشور است، اذعان داشت: چرا که میدان امام علی (ع) مرکز حکومت سلجوقیان بوده است.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول