اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمان:

القائات آرایشگاه‌های زنانه از دلایل ابتلا به شیشه است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: القائات آرایشگاه‌های زنانه از مهم‌ترین دلایل مبتلا شدن برخی زنان به مصرف شیشه است.

القائات آرایشگاه‌های زنانه از دلایل ابتلا به شیشه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا پریور ‌ظهر امروز در همایش توجیهی آرایشگاه‌های زنانه شهر کرمان با اشاره به اثرات اجتماعی مصرف شیشه در جامعه اظهار داشت: از مهمترین دلایل مبتلا شدن برخی زنان به مصرف شیشه القائات آرایشگاه‌های زنانه است و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که مصرف شیشه در بسیاری از زنان بر مبنای همین باورهای غلط انجام شده است.

وی از مصرف شیشه در بین زنان به عنوان داروهای لاغری هشدار داد و تصریح کرد: اعتیاد در بین زنان رو‌به افزایش است و مهم‌ترین عامل آن ناآگاهی بخشی از جامعه زنان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان همچنین عواقب اجتماعی که این ماده صنعتی در جامعه به بار آورده است را متذکر شد و از درصد بالای تجاوز به محارم، تصادفات درون شهری، تجاوز به عنف و ... در اثر استعمال شیشه خبر داد.

پریور ابراز داشت: آرایشگران خانم بر رفتار قشر عظیمی از جامعه به ویژه مادران به عنوان بنیان خانواده‌ها تاثیر دارند.

قائم  مقام ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی استان کرمان هم در این همایش گفت: امروز بیشتر کشورهای متخاصم از جنگ نرم برای به زانو درآوردن دیگر کشورها استفاده می‌کنند و یکی از این ابزارها توزیع مواد مخدر صنعتی در بین افراد جامعه است که بیشترین آسیب را به جامعه وارد می‌آورد.

اکبر کمالی افزود: مصرف موادمخدر صنعتی به ویژه شیشه به یکی از جدی‌ترین مشکلات جامعه به ویژه در میان زنان تبدیل شده است و در همه موارد مصرف مواد بر روی افراد معتاد خانواده‌های آنها و به طور کلی جامعه اثر می‌گذارد.

وی عنوان کرد: مردم در این مقطع زمانی بیش از هر وقت دیگر نیازمند اطلاع‌رسانی هستند هر چند راهکارهای قانونی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

کمالی افزود: امیدواریم با تعامل و هوشیاری آرایشگران شاهد برداشتن گام‌های رو به جلو برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان قشر بانوان باشیم.

وی با اشاره به مجازات توزیع و حمل مواد مخدر صنعتی از جمله شیشه عنوان کرد: حکم به همراه داشتن بیش از 30 گرم شیشه اعدام است و باید این مطلب همواره مورد توجه و گوشزد افراد در آستانه جرم قرار گیرد.

به گزارش فارس، همایش توجیهی آرایشگاه‌های زنانه شهر کرمان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در زمینه مصرف مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه با همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اداره کل بهزیستی و صنف آرایشگاه‌های زنانه در محل سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان کرمان برگزار و با حضور و استقبال 300 نفر از آرایشگران خانم شهر کرمان همراه بود.

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول