اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب صورت می‌گیرد

پخش فیلم «سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» در شبکه نمایش

فیلم کوتاه «سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» به کارگردانی سعید نجاتی در برنامه کلاکت شبکه نمایش پخش می‌شود.

پخش فیلم «سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» در شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، «سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» روایت سربازی است که روز پایانی خدمت سربازی را می‌گذراند و متوجه می‌شود لک‌ لکی روی برجک پادگان لانه ساخته است و در این حین فرمانده پادگان متوجه این لانه روی برجک می‌شود و...

این فیلم کوتاه که سال گذشته به مدت هفت دقیقه در شهرک سینمایی دفاع مقدس به تولید رسیده است به دلیل عوامل قوی توانسته است در بسیاری از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حضور یافته و خوش بدرخشد.

از عوامل این فیلم می‌توان به منصور حیدری به عنوان تصویربردار، داوود جلیلی به عنوان نویسنده و مجید نجاتی به عنوان صدابردار اشاره کرد.

مجید شکری، علی‌اکبر نجاتی، مهدی کریمی، رضا دهقان و... نیز در فیلم سربازان لک لک‌ها را دوست دارند به ایفای نقش پرداختند.

تهیه‌کنندگی این فیلم را انجمن سینمای جوانان ایران و کارگردانی آن را سعید نجاتی انجام داده است و این فیلم اکنون پس از حضور در جشنواره‌های گوناگون ملی و بین‌المللی فیلم کوتاه در برنامه کلاکت در شبکه نمایش پخش می‌شود.

«سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» پیش از این در شبکه‌های چهار سیما و جام جم نیز به نمایش در آمده و جوایز جشنواره‌های از خاک تا افلاک استان گیلان، بهترین تصویربرداری از جشنواره بسیج هنرمندان و جایزه بهترین تدوین از جشنواره فیلم و عکس را به خود اختصاص داده است.

«فیلم کوتاه سربازان لک لک‌ها را دوست دارند» امشب ساعت 22:40 دقیقه از شبکه نمایش پخش می‌شود و تکرار آن نیز پنجشنبه ساعت 2:30 دقیقه بامداد خواهد بود.

انتهای پیام/78004/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول