اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس البرز:

استعدادهای ورزشی در رشته تنیس شناسایی شود / البرز نیازمند توسعه زمین‌های تنیس است

رئیس هیئت تنیس استان البرز با تأکید بر شناسایی استعدادهای ورزشی در رشته تنیس گفت: البرز نیازمند توسعه زمینه‌های تنیس است.

استعدادهای ورزشی در رشته تنیس شناسایی شود / البرز نیازمند توسعه زمین‌های تنیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در مراسم فینال مسابقات تنیس آقایان جام البرز که در مجموعه بین‌المللی تنیس کرج برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کرج با داشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است.

وی ادامه داد: تنیس ورزشی مفرح است که علاقمندان بسیاری را به خود جلب کرده است.

این مسئول با بیان اینکه ساخت مجموعه بین‌المللی تنیس در کرج بابی برای توسعه فعالیت‌های ورزشکاران در این رشته ورزشی بوده است، افزود: احداث این مجموعه طی سال‌های گذشته توانسته در ارتقای جایگاه ورزش تنیس در البرز بسیار موثر باشد.

زارع اظهار داشت: در این راستا و براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در نظر داریم با توجه به نیاز البرز 12 زمین تنیس را در این استان احداث کنیم.

رئیس هیئت تنیس البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که برای ارتقای این ورزش باید انجام داد شناسایی استعدادهای ورزشی این رشته در بین بانوان است.

زارع گفت: ما در بانوان استعدادهای فراوانی مشاهده می‌کنیم که به مراتب بسیار بهتر از مردان می‌توانند در این رشته موفق بوده و حائز رتبه‌ها و کسب عناوین مختلف باشند.

وی با بیان اینکه استان البرز تاکنون توانسته با حضور در چندین مسابقه در سطح ملی و کشوری شاهد رتبه‌های برتر باشد، افزود: کسب مقام‌های برتر و عناوین نخست از مهمترین افتخارات ما در هیئت تنیس بوده است.

رئیس هیئت تنیس البرز بیان داشت: البته با مشارکت‌های بخش خصوصی طی دو سال گذشته ورزش تنیس در البرز از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار شده است و نوجوانان و جوانان بسیاری برای حضور در این ورزش استقبال کرده‌اند.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول