اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه اسلام‌آباد غرب:

پرداخت فطریه فرد را بیمه می‌کند

امام‌جمعه شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: مستحب است که اقامه نماز عید سعید فطر در فضایی آزاد برگزار شود و پرداخت فطریه در این روز، مسلمان را از حوادث و آسیب‌های روزگار بیمه می‌کند.

پرداخت فطریه فرد را بیمه می‌کند

 حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تاکید بر اینکه عید سعید فطر یکی از اعیاد رسمی مسلمانان و اسلام است، گفت: مسلمانان بعد از یک ماه روزه‌داری، این روز را جشن می‌گیرند و به پاس‌داشت این موهبت به اقامه نماز و شکرگزاری می‌پردازند.

وی با تاکید بر حضور مردم در برپایی هر چه باشکوه‌تر نماز عید فطر، گفت: مستحب است که اقامه این نماز در فضایی آزاد برگزار شود که این تاکید اسلام بر شرکت در نماز جماعت و اجتماع مسلمانان را می‌رساند.

ابطحی تصریح کرد: بنا به فرموده امام علی(ع)، بیرون رفتن فرد مسلمان از منزل برای اقامه نماز عید فطر به منزله بیرون آمدن وی از قبر و حاضر شدن در پیشگاه پروردگار به منظور حساب و کتاب است و اتمام نماز این روز، در واقع فارغ ‌شدن از حساب الهی و رفتن به سمت بهشت و یا جهنم است.

امام‌جمعه شهرستان اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه امیرالمؤمنین علی(ع) همواره بر پرداخت فطریه در این روز توجه و دقت کامل داشته‌اند، ادامه داد: طبق فرموده این امام بزرگوار پرداخت فطریه مؤمن را از حوادث و آسیب‌های روزگار بیمه می‌کند.

انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول