اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

دستگیری باند 10 نفره سارقان مسلح در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری باند 10 نفره سارقان مسلح در استان البرز خبر داد.

دستگیری باند 10 نفره سارقان مسلح در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی گودرزی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاهی از کشفیات مواد مخدر در استان البرز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باند 10 نفره سارقان مسلح که در سطح کشور و استان البرز اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد با شناسایی افراد متمول آنها را تهدید و وادار به دادن وجوه نقد، طلا و اشیای قیمتی می‌کردند.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع، کارآگاهان اقدامات پلیسی خود را آغاز کردند، اظهار داشت: در این راستا پلیس طی عملیات‌های مختلف موفق شدند نفر اصلی را به همراه یک کلت کمری دستگیر کنند.

گودرزی افزود: در این راستا با شناسایی فرد اصلی مخفیگاه دیگر همدستان این اخاذان نیز شناسایی شد.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود از دستگیری شرور دیگری از این استان خبر داد و گفت: این شرور با تهدید به مرگ، ربایش زن و فرزندان افراد متمول و همچنین تهدید به اسیدپاشی و ... از افراد اخاذی می‌کرده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از افرادی که مورد اخاذی این فرد شرور قرار گرفته بود با مراجعه به پلیس و شرح دادن موضاعات پلیس را واداشت تا برای شناسایی و دستگیری این فرد تلاش خود دوچندان کند.

وی افزود: در این راستا فرد شرور و اخاذ طی تماس تلفنی با این فرد و درخواست 5 میلیون تومان در یک قرار صوری توسط پلیس دستگیر شد.

وی در پایان با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بسیار محکم و قوی بین مردم و مسئولان هستند لذا این قشر باید با حساسیت بیشتری قلم بزنند و وقایع و رویدادها را آنچنان که هست به گوش مردم برسانند و از سیاه‌نمایی به شدت بپرهیزند.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان البرز به رسم قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران این حوزه با اهدای هدایایی از آنان تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول