اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد

دستگیری 2 کیف‌زن حرفه‌ای در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری دو نفر کیف‌زن حرفه‌ای و اعتراف به 9 فقره کیف قاپی در میاندوآب خبر داد.

دستگیری 2 کیف‌زن حرفه‌ای در میاندوآب

سرهنگ اسفندیار احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: به موجب وقوع کیف قاپی‌های متعدد در راسته بازار و خیابان امام شهرستان میاندوآب در یک سال گذشته و اعلام شکایت تعدادی از بانوان مبنی بر اینکه در هنگام خرید، محتویات کیف آنها از زیر چادر به صورت ماهرانه‌ای مورد دستبرد قرار گرفته است این موضوع در دستور کار یگان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

احمدی تصریح کرد: با در دستور کار قرار گرفتن این موضوع، مأمورین انتظامی توسط دوربین‌های مدار بسته بازار را رصد کردند و در نهایت با گزارش حضور فردی مشکوک در بازار، بلافاصله با تعقیب و مراقبت‌های به عمل آمده مأمورین، سارق با هویت معلوم متولد 1362 در حین سرقت از کیف یک خانم 67 ساله دستگیر شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: نامبرده که خود را ن.م ساکن یکی از استان‌های غربی معرفی کرده بود با پیگیری موضوع و تطبیق عکس و فیلم‌های موجود به سرقت‌های متعدد طلاجات از داخل کیف بانوان اعتراف کرد.

احمدی عنوان کرد: نامبرده جهت فرار از دست قانون مبلغ 10 میلیون تومان پیشنهاد رشوه به مأمورین کرده بود که با تماس تلفنی با همدست خود جهت تهیه وجوه مذکور، شخصی با هویت ب.م با یک دستگاه پژو به محل مراجعه و مبلغ 730 هزار تومان به صورت نقد به مأمورین داده و مدارک شناسایی خود و خودرو را جهت بازپرداخت مابقی وجوه ارائه می‌کند که در این شرایط جهت بررسی بیشتر  مشارالیه به کلانتری دلالت داده می‌شود که مشخص شد شوهر و همدست متهمه است.

احمدی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده و با مدارک به دست آمده معلوم شد متهمه با همدستی شوهرش تمام اموال مسروقه را جهت تأمین مواد مخدر مصرفی خود و شوهرش به فروش رسانده‌اند.

وی افزود: تعداد 9 نفر از مالباختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که پس از شناسایی چهره متهمین، پرونده تشکیل و به همراه متهمان تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/61009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول