اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

افتخار آفرینی ورزشکاران پیوند اعضا در رقابت‌های جهانی مایه مباهات است

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: افتخار آفرینی ورزشکاران پیوند اعضا اصفهانی در رقابت‌های جهانی مایه مباهات است.

افتخار آفرینی ورزشکاران پیوند اعضا در رقابت‌های جهانی مایه مباهات است

به گزارش خبرگزاری فارس از  اصفهان، مراسم استقبال از افتخارآفرینان پیوند اعضا و ناشنوایان استان اصفهان صبح امروز با حضور غلامعلی ابراهیمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد علاوه بر ابراهیمی عباس یزدان پناه رئیس هیئت ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص استان اصفهان، رسول یزدی‌زاده رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان و خانواده‌های این ورزشکاران برگزار شد.

در مسابقات جهانی پیوند اعضاء که در دوربان آفریقای جنوبی برگزار شد ورزشکاران استان اصفهان با کسب هشت مدال رنگین برای کشور و استانمان افتخار آفرینی کردند.

نجمه کمالی در مسابقات بدمینتون پیوند اعضا در بخش دوبل به مدال طلا رسید و در انفرادی به مقام دومی بسنده کرد.

مریم رحمانی در مسابقات بدمینتون پیوند اعضا در بخش دوبل گردن آویز نقره را به دست آورد.

رضا طهماسبی در مسابقات دوومیدانی پیوند اعضا به یک طلا و سه نقره رسید که به نوعی مدال‌ها را درو کرد.

اکبر فرمند ورزشکار 63 ساله اصفهانی در مسابقات پرتاب نیزه پیشکسوتان پیوند اعضا جهان در سکوی سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

در بیست و دومین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان بلغارستان در رشته کشتی فرنگی مجید توکلی ورزشکار اصفهانی در رتبه سوم قرار گرفت.

در رشته تکواندو اصفهان یک نماینده به نام احمدرضا برهانی در بیست و دومین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان داشت.

غلامعلی ابراهیمی معاون توسعه ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم در جمع افتخارآفرینان اصفهانی گفت: از هیئت‌های ورزشی استان اصفهان تشکر می‌کنم که در کنار اداره کل ورزش و جوانان برای توسعه ورزش تلاش مضاعفی انجام می دهند.

وی ادامه داد: انسان‌های برتر در جوامع بشری مایه مباهات هستند و افتخارآفرینی این عزیزان موجب شده تا ما به داشتن چنین ورزشکارانی افتخار کنیم و امیدوارم این افتخارآفرینی‌ها ادامه داشته باشد.

ابراهیمی در پایان اذعان داشت: ورزش برای سلامتی لازم است، اما برای رسیدن به قهرمانی تلاش فراوانی را می‌طلبد و افتخارآفرینی ورزشکاران پیوند اعضاء و ناشنوایان در چنین وضعیتی غیر قابل تصور است و برای افتخارآفرینی این عزیزان باید ارزش زیادی قائل بود.

انتهای پیام/63020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول