اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال آبادان:

کلنگ احداث زمین هیئت فوتبال آبادان، امسال زمین زده می‌شود

رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: مسئولان شهری و استانی وعده داده‌اند که در سال جاری کلنگ احداث زمین فوتبال این هیئت را بزنند.

کلنگ احداث زمین هیئت فوتبال آبادان، امسال زمین زده می‌شود

محمود شاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، ضمن ابراز رضایت از برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان در آبادان اظهار کرد: این بازی‌ها که به 16 تیم آغاز شده بود هم اکنون با 8 تیم در حال انجام است.

وی ادامه داد: این بازی‌ها در دور دوم به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و روز پنجشنبه هفته جاری با انجام بازی فینال و معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

رئیس هیئت فوتبال آبادان تصریح کرد: برای نخستین بار نیز شهرداری آبادان اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال محلات نموده که این بازی‌ها نیز با 28 تیم از اوائل ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده بود.

شاملی افزود: در مجموع 8 تیم از این رقابت‌ها به دور دوم و نهایی راه پیدا کرده‌اند که در حال حاضر به صورت متمرکز در چمن مصنوعی شهدای نفت مشغول انجام مسابقات خود برای معرفی تیم‌های برتر هستند. این بازی‌ها نیز ا احتمالاً روز جمعه به ایستگاه آخر خود برسد و شاهد فینال این بازی‌ها نیز باشیم.

رئیس هیئت فوتبال آبادان اظهار کرد: در حال پی‌گیری یک زمین فوتبال برای برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان باشگاه‌های آبادان نیز هستیم تا بتوانیم این بازی‌ها را به نحو شایسته‌ای برگزار کنیم.

شاملی در خصوص پیگیری این هیئت در خصوص احداث یک زمین فوتبال در آبادان برای این هیئت به خبرنگار فارس گفت: تاکنون مسئولان استان و شهرستان وعده‌های زیادی در این خصوص داده‌اند و امیدواریم با مساعدت مسئولان استان و شهرستان تا آخر امسال کلنگ احداث یک زمین فوتبال در آبادان به زمین زده شود.

رئیس هیئت فوتبال آبادان در مورد مکان این زمین فوتبال عنوان کرد: طبق گفته‌ها این زمین فوتبال در فاز 3 امیر آباد واقع شده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون کسی از مجموعه باشگاه صنعت نفت آبادان برای ثبت قرار داد خود به هیئت فوتبال آبادان مراجعه نکرده است چرا که تا پایان زمان یارگیری وقت زیادی مانده است.

انتهای پیام/72013/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول