اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز:

فجر مقابل استقلال دست و پا بسته نیست

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در بازی با استقلال دست و پا بسته نیستیم و با تمام توان برای پیروزی می‌جنگیم.

فجر مقابل استقلال دست و پا بسته نیست

غلامحسین پیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار کرد: روحیه و انگیزه بازیکنان فجر برای بازی با استقلال بالا است و جوانان فجر بدون توجه به نام بازیکنان حریف در میدان ظاهر می‌شوند.

وی افزود: در فوتبال نام‌ها بازی نمی‌کنند و اینکه بازیکنان تیم استقلال تهران را ستاره‌های میلیاردی فوتبال ایران تشکیل می‌دهند خللی در انگیزه تیم فجر وارد نمی‌کند.

مسئول فنی تیم فجر سپاسی تصریح کرد: فجر در طول هفته تمرینات بانشاطی برای آمادگی بازی حساس امروز پشت سر گذاشته و به دنبال کسب امتیاز از تیم استقلال است.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز اضافه کرد: لیگ برتر جایی برای اشتباه کردن نیست و هر تیمی بهتر از موقعیت‌ها استفاده کند برنده بازی است.

به گزارش فارس، تیم‌های فجر سپاسی و استقلال تهران ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه حافظیه با یکدیگر رویارویی می‌کنند.

این دو تیم تاکنون 29 بار در بازی‌های رسمی لیگ برتر و جام آزادگان با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند که حاصل آن 15 پیروزی برای استقلال و تنها چهار پیروزی برای فجر بوده است.

10 بازی فجر و استقلال تاکنون با نتیجه تساوی همراه بوده است.

حال در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان نگاه فوتبال‌دوستان ایرانی و هواداران دو تیم به گام‌های بازیکنان در ورزشگاه حافظیه شیراز دوخته شده تا ببینند پیروز بازی کدام تیم است.

انتهای پیام/2448/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول