اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 40 پینگ‌پنگ‌باز

زکی‌زاده قهرمان پینگ‌پنگ جام رمضان قم شد

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از معرفی علی زکی‌زاه به عنوان قهرمان مسابقات رده سنی بزرگسالان جام رمضان پینگ‌پنگ قهرمانی قم خبر داد.

زکی‌زاده قهرمان پینگ‌پنگ جام رمضان قم شد

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نتایج نهایی مسابقات جام رمضان پینگ‌پنگ قم در رده سنی بزرگسالان عنوان داشت: نتایج مرحله پایانی رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی جام رمضان قم در رده سنی بزرگسالان در حالی مشخص شد که عنوان قهرمانی به علی زکی‌زاده رسید.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در این هیئت، امسال با ثبت‌نام در هیئت پینگ‌پنگ استان قم 40 پینگ‌پنگ‌باز در پیکارهای قهرمانی جام رمضان حضور یافتند و دیدارهای خود در مرحله مقدماتی را بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، به شکل دوره‌ای برگزار کردند.

وی بیان داشت: مسابقات دور نخست یا مرحله مقدماتی در چهار گروه 10 نفره برنامه‌ریزی و برگزار شد و در پایان از هر گروه چهار پینگ‌پنگ‌باز با قرار گرفتن در رده‌های اول تا چهارم گروه خود موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی این پیکارها شدند.

عموئیان اضافه کرد: دیدارهای این دوره از مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان قهرمانی استان قم در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی برگزار شد و با مشخص شدن نفرات راه یافته به مرحله نهایی، این مرحله از پیکارها از روز دهم مرداد پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی و در یک جدول 16 نفره به صورت حذفی، پس از مسابقات زیبا و نفس‌گیر که با استقبال زیاد تماشاگران و پیشکسوتان این رشته ورزشی در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی رو به رو شده بود دو تن از پینگ‌پنگ‌بازان آینده‌دار قم به دیدار فینال راه یافتند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم عنوان داشت: این دو پینگ‌پنگ‌باز خوب قم علی زکی‌زاده و امید نوروزی هستند که با شکست حریفان خود در مرحله نیمه نهایی مجوز حضور در دیدار فینال این دوره از مسابقات را به دست آوردند و تماشاگران حاضر در سالن از جدال آنها برای قهرمانی لذت بردند.

وی یاد آور شد: علی زکی‌زاده در یک مسابقه زیبا که در حضور عباس جهان‌بینی مدیرکل اداره ورزش و جوانان و ابوالفضل وفایی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری قم و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم برگزار شد، توانست با نتیجه سه بر یک امید نوروزی را شکست داده و به مقام قهرمانی دست یابد.

عموئیان خاطرنشان کرد: همچنین در دیدار رده‌بندی این دوره از رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی جام رمضان در استان قم، حسین رزاقی و خوشنویس به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان رزاقی با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت و صاحب مقام سوم شد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم با بیان اینکه داوری این دوره از مسابقات را آذرنوش، آخوندی، کریم‌زاده و مقنی‌زاده بر عهده داشتند اظهار داشت: در پایان این مسابقات جوایز نفیسی از سوی هیئت پینگ‌پنگ استان قم و توسط عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان، عباس اشعری‌فرد رئیس هیئت و ابوالفضل وفایی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم به نفرات برتر اهدا شد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول