اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم گسترش فولاد تبریز:

برای کسب 3 امتیاز مقابل سپاهان برنامه داریم

مربی تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه تیمش بازی به بازی در لیگ برتر بهتر ظاهر خواهد شد گفت: برای پیروزی مقابل سپاهان اصفهان و کسب سه امتیاز این بازی برنامه داریم.

برای کسب 3 امتیاز مقابل سپاهان برنامه داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین خطیبی بامداد امروز در کنفرانس پیش از بازی گسترش فولاد مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: تیم ما در دو بازی قبلی مقابل تیم‌های تراکتورسازی و استقلال بازی خوب و با برنامه‌ای از خود ارائه داده و می‌خواهیم این سیر صعودی را ادامه دهیم.

وی افزود: گسترش فولاد در مقابل تراکتورسازی نیز برای پیروزی و کسب سه امتیاز وارد میدان شده بود و سعی خواهیم کرد اولین پیروزی خود را مقابل سپاهان اصفهان جشن بگیریم.

بازی‌های سخت بازیکنان را به خودباوری رسانده است

وی با اشاره به قرعه سخت تیم گسترش فولاد بیان داشت: بازی‌های سخت آغاز لیگ از جهاتی به نفع تیم گسترش فولاد شده و بازیکنان ما رفته رفته بهتر ظاهر شده و به خودباوری رسیدند که می‌توانند مقابل تیم‌های قدر بازی‌های خوبی ارائه دهند.

وی مهمترین برنامه‌اش مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال کشور را یارگیری منطقه‌ای و خط به خط  ذکر کرد و عنوان کرد: در بازی مقابل سپاهان ضمن کنترل نقاط ضعف تیم حریف، نهایت استفاده را از اشتباهات تیم میهمان خواهیم کرد تا به سه امتیاز این بازی دست یابیم.

تماشاگران تراکتورسازی از گسترش فولاد حمایت کنند

مربی تیم گسترش فولاد تبریز خواستار حمایت تماشاگران تیم تراکتورسازی و حضورشان در ورزشگاه شد و ابراز داشت: با توجه به اینکه بازیکنان جوان ما در دو بازی گذشته انتظارات را برآورده کرده‌اند، برای بازی با سپاهان هیچ استرسی نداشته و رفته رفته شرابط بهتری را نیز به دست خواهند آورد.

وی تصمیم گیرنده نهایی تصمیمات تیم گسترش فولاد را رسول خطیبی معرفی کرده و گفت: در بازی با سپاهان سه بازیکن با نام‌های رسول علیزاده، پیرزاده و محفوظی مصدوم هستند و کادر پزشکی نهایت تلاش خود را می‌کند تا این بازیکنان را به بازی با سپاهان برساند.

وی همچنین برای مهدی کریمیان بازیکن مصدوم تراکتورسازی آرزوی سلامتی کرد.

انتهای پیام/60001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول