اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اتحاد قهرمان فوتسال مسابقات جام رمضان سربیشه شد

در مسابقات فوتسال جام رمضان سربیشه تیم اتحاد قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

اتحاد قهرمان فوتسال مسابقات جام رمضان سربیشه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فوتسال ورزشی است که هر لحظه آن یعنی حرکت و سرعت. در این ورزش نهایت تکنیک‌های فردی و جذاب و حرکات انفرادی را که دلچسب همه تماشاگران است به کرات مورد اجرا و نمایش می‌گذارند.

در فوتسال هر لحظه ممکن است نتیجه عوض شود و این به هیجان دیدارها کمک فراوانی می‌کند حتی اگر دیدید تیم قهرمان لیگ برتر فردای جشن قهرمانی به یک تیم ته جدولی لیگ دسته یک باخت خیلی تعجب نکنید.

با وجود تحرک بسیار بالای فوتسال ورزش ایمن و مطمئنی است و آسیب‌های شدید که در رشته‌های دیگر ورزشی به چشم می‌خورد در فوتسال تقریباً وجود ندارد و به همین دلیل این روزها فوتسال انتخاب اول خانواده‌ها برای ورزش شده است.

یکی از ویژگی‌های مهم این ورزش این است که می‌توان به جرأت گفت تمام اعضای خانواده و تمام گروه‌های سنی می‌توانند در زمین استاندارد و با قوانین یکسان به ورزش مورد علاقه خود بپردازند.

فوتسال ورزشی است که تمرینات و رقابت‌های آن در همه فصل‌ها و در اقلیم‌های گوناگون و هرگونه شرایط جوی قابل برگزاری است و از نظم خاصی پیروی می‌کند.

هر ساله طبق یک روال متداول و زیبای سنتی و مذهبی، میلیون‌ها نفر درگیر و شیفته این مسابقات می‌شوند و قهرمانی در جام رمضان نزد همه ما از ارج و قرب خاصی برخوردار است.

رئیس هیئت فوتبال سربیشه در ارتباط با برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سربیشه به خبرنگار فارس گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان سربیشه با حضور 9 تیم و به صورت دوره‌ای برگزار شد.

حسین ابراهیمی‌مقدم ادامه داد: تیم‌های فوتسال عشایر ثامن، پوشاک قاین، اکسید منیزیم، دهیاری اسکیونک، حمل و نقل مهاجران، رستوران هامون، دهیاری دهک، نیروی انتظامی، دهیاری زولسگ در دو گروه پنج تیمی و چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم فرماندهی انتظامی، رستوران هامون، اتحاد و شاهین تیم‌هایی بودند که به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام رمضان سربیشه راه یافتند.

رئیس هیئت فوتبال سربیشه با بیان اینکه مسابقات رده‌بندی و فینال مسابقات یکشنبه 13 مرداد ماه سال جاری برگزار شد، گفت: ابتدا بازی رده‌بندی بین دو تیم شاهین و فرماندهی انتظامی برگزار شد که تیم نیروی انتظامی با نتیجه هفت بر دو موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد.

ابراهیمی‌مقدم بیان داشت: در بازی فینال مسابقات فوتسال جام رمضان سربیشه دو تیم اتحاد و رستوران هامون برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم اتحاد با نتیجه پنج بر یک تیم رستوران هامون را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی مسابقات رسید.

در پایان با حضور مسئولان محترم شهرستان از جمله غلامرضا حسین‌پور فرماندار، سرفرازی فرماندهی نیروی انتظامی، منتخبین شورای اسلامی شهر سربیشه و ساجدی‌راد مسئول امور شهرستان‌های اداره کل ورزش و جوانان جوایز تیم‌های اول، دوم، سوم توزیع شد.

=============

گزارش از: زهرا مهرور

=============

انتهای پیام/22481/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول