اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت کرمانشاه:

هیچ کمبودی در تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هیچ کمبودی در تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد و به مردم اطمینان می‌دهیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی وجود نخواهد داشت.

هیچ کمبودی در تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد

حشمت‌الله کبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در بحث تأمین کالاهای اساسی برنامه توزیع مرغ ذخیره شده سردخانه‌ای در حال اجراست و اگر تا شب عید هم به‌صورت مداوم توزیع کنیم، با همین ذخیره فعلی به مشکل برنخواهیم خورد.

کبودی با بیان اینکه توزیع مرغ در واحدهای صنفی و فروشگاه‌ها در حال انجام است، افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ 4800 تومان است.

وی با اشاره به اینکه تولید روغن در واحدهای تولیدی رو به افزایش است، تأکید کرد: در بخش ذخیره و توزیع برنج نیز مشکلی وجود ندارد.

به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، شکر به قیمت 1500 تومان هر روز در کرمانشاه توزیع می‌شود.

وی به توزیع گوشت منجمد با قیمت 16 هزار و 300 تومان در بازار اشاره کرد و ابراز داشت: هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم وجود ندارد و به مردم اطمینان می‌دهیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نوسان قیمت در کالاهای اساسی وجود نداشته، اعلام کرد: بازرسی‌های لازم انجام می‌شود و مردم می‌توانند هر گونه گران‌فروشی را از طریق شماره تلفن 124 اطلاع دهند.

کبودی در پایان اذعان کرد: از واحدهای دامداری به‌طور ویژه حمایت می‌شود و مشکلی هم در این‌باره و در بخش لبنیات وجود ندارد.

انتهای پیام/2700/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول