اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

عرضه کالاهای اساسی با تخفیف 15 درصدی در نمایشگاه‌های ضیافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: عرضه کالاهای اساسی مردم با تخفیف پنج تا 15 درصدی در نمایشگاه‌های ضیافت در سطح استان ارائه می‌شود.

عرضه کالاهای اساسی با تخفیف 15 درصدی در نمایشگاه‌های ضیافت

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: نمایشگاه‌های طرح ضیافت و فروش رمضانی کالاهای پرمصرف از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان آغاز و تا دهم مردادماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: چهار نمایشگاه در شهرستان‌های فارسان، لردگان، بروجن و شهرکرد برپا شده که در این نمایشگاه‌ها انواع مواد غذایی، پروتئینی، لبنی، خوار و بار، برنج، روغن، حبوبات، شکر و مواد شوینده ارائه می‎شود.

کرمی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم در این نمایشگاه‌ها با تخفیف پنج تا 15 درصدی عرضه می‎شود، خاطرنشان کرد: در شهرکرد 40 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان و فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر کالاهای اساسی مردم را عرضه می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تمام نمایشگاه‌هایی که در قالب طرح ضیافت در ایام ماه مبارک رمضان در سطح استان فعال هستند موظف به خدمات‌رسانی به مردم بوده که برهمین اساس باید قیمت‌هایی پایین‌تر از بازارهای دائمی داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان میزان بازرسی‌ها از بازار تشدید می‌شود، تأکید کرد: مردم استان باید همکاری لازم را با بازرسان و کارکنان این اداره‌کل داشته باشند تا مانع هر نوع گرانفروشی افراد فرصت طلب در بازار شوند.

وی اذعان داشت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در ایام ماه مبارک رمضان باعث می‎شود مردم کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با قیمتی پایین‌تر از بازارهای دائمی خریداری کنند که این مسئله موجب خواهد شد تا بازاریان برای جذب بیشتر از گرانفروشی خودداری کنند.

انتهای پیام/68009/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول