اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشف چهار تن روغن احتکار شده در اردبیل

با اقدامات کاراگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی اردبیل بیش از چهار تن روغن نباتی احتکار شده در اردبیل کشف و ضبط شد.

کشف چهار تن روغن احتکار شده در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل عصر امروز در جریان کشف و ضبط و عملیات مقابله با این حرکت غیر اقتصادی در اردبیل اظهار داشت: کاراگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی از طریق گزارش‌های مردمی از وجود یک انبار روغن احتکار شده مطلع و اقدام قانونی را در این زمینه آغاز کردند.

موسی عالی‌زاده تصریح کرد: ‌با هماهنگی‌های انجام شده این انبار مورد بازرسی قرار گرفت که در این عملیات بیش از چهار تن و 130 کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده به دست آمد.

وی خاطر نشان کرد: این کالا با وزن‌های مختلف بسته‌بندی شده و برای توزیع در شبکه تحویل آماده بود که با همکاری پلیس آگاهی افراد خاطی نیز دستگیر شده و پرونده تخلفاتی تشکیل و تحویل مراجع قانونی شد.

 

کشف چهار هزار قلم لوازم آرایشی، بهداشتی قاچاق در اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین با هوشیاری مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی مستقر در اردبیل حدود چهار هزار قلم لوازم بهداشتی و آرایشی و البسه قاچاق از افراد خاطی کشف شد.

در این عملیات که ساعت 22 شب انجام شد مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی اردبیل - مغان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بر این اساس مأموران انتظامی در حین بازرسی از این خودرو بیش از چهار هزار و 490 قلم لوازم آرایشی و ده‌ها ثوب البسه خارجی را که به صورت قاچاق حمل می‌شد، کشف کردند.

در این عملیات یک نفر که حامل وسایل قاچاق بود دستگیر و برای رسیدگی به مراجع قانونی معرفی شد.

در شهرستان کوثر نیز با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان باند تهیه و قاچاق مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کوثر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد با دریافت گزارشی مبنی بر انتقال مواد مخدر به منطقه وارد عمل شده و با تلاش‌های صورت گرفته قاچاقچی مواد مخدر را که در داخل اتوبوس مسافربری قصد حمل مواد را داشت، شناسایی و دستگیر کردند.

کیوان زرین‌ کلاه افزود: در بازرسی از اتوبوس مقادیر قابل توجهی تریاک توسط قاچاقچی که در محلی جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با قدردانی از مشارکت مردم در کشف این مواد تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده که دارای پرونده مختلف و سوابق متعدد بوده همراه با مواد مخدر مکشوفه تحویل مقامات قضایی شده است.

انتهای پیام/62004/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول