اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله استادی:

نادیده گرفتن خدمات روحانیت از ترفندهای دشمنان است

استاد حوزه علمیه قم گفت: اینکه به دلیل نقطه ضعفی کوچک همه خدمات روحانیت را نادیده بگیریم، از ترفندهای دشمنان است.

نادیده گرفتن خدمات روحانیت از ترفندهای دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله رضا استادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد اعظم قم ضمن انتقاد از وضعیت حجاب در کشور اظهار کرد: برخی اوقات در زمینه بدحجابی‌ها انتقادهایی صورت می‌گیرد ولی نسبت به دوران پیش از انقلاب وضعیت بهتری در زمینه حجاب شاهد هستیم و به همین دلیل باید شکرگزار خدا باشیم.

وی با بیان اینکه روحانیت خدمات ارزنده‌ای به اسلام و تشیع ارزانی کرده است گفت: باید قدردان روحانیت باشیم و اگر فردی در این لباس خطای کوچکی مرتکب شد نباید همه را در این بخش سهیم بدانیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: این موضوع از ترفندهای دشمنان است که به دلیل نقطه ضعفی کوچک همه خدمات روحانیت را نادیده بگیریم.

وی با بیان اینکه علما و مراجع واسطه‌ای برای انتقال دین هستند عنوان داشت: باید همواره قدردان علما و مراجع باشیم زیرا در انتقال آموزه‌های دین نقش عمده‌ای ایفا کردند.

آیت‌الله استادی خاطرنشان کرد: آیت‌الله بروجردی از جمله علمایی بود که نقش گسترده‌ای در تقویت حوزه‌های علمیه ایفا کرد تا این بخش‌ها بتوانند در شهرهای مختلف به ارائه خدمت بپردازند.

وی عنوان داشت: 27 رمضان سالروز رحلت علامه مجلسی است که از جمله علمای بزرگ اسلام است و بر اساس نیاز تشیع اقدامات گسترده‌‌ای انجام داده است.

وی آیت‌الله مطهری را از دیگر علما و روحانیون معروف ذکر کرد و افزود: این استاد بزرگوار با تألیفات خود سعی کرد خلاهای آن دوران جامعه را برطرف کند که آثار وی همواره مورد استقبال جوانان و افراد تحصیل کرده است.

انتهای پیام/78003/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول