اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

برنامه‌ریزی ستاد آرد و نان برای دور دوم سفرهای تابستانی

فرماندار شهرستان خلخال از برنامه‌ریزی ستاد آرد و نان برای تامین نان مورد نیاز دور دوم سفرهای تابستانی به شهرستان خلخال خبر داد.

برنامه‌ریزی ستاد آرد و نان برای دور دوم سفرهای تابستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه شورای آرد و نان خلخال اظهار داشت: به علت پراکندگی نانوایی‌ها در سطح شهر خلخال و گذر مسافران از خیابان‌های اصلی شهر در جلسه ستاد آرد نان مصوب شد تا نانوایان واقع در خیابان‌های اصلی شهر با رعایت نظم و انضباط و ساعات کاری و رعایت موازین بهداشتی در ساعات مختلف شبانه‌روز با زمان‌بندی مناسب اقدام به پخت نان کنند تا در مراجعه مسافران مشکلی از لحاظ تهیه نان نداشته باشیم.

محمدی به آغاز دور دوم سفرها بعد از ماه مبارک رمضان به شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: در این ایام به لحاظ حضور گردشگران و مسافران در شهرستان خلخال نیاز به نان یکی از عمده ضروریات شهروندان است که ارگان‌های ذیربط با نظارت کافی این طرح را اجرا خواهند کرد.

این مسئول از نانوایان خواست تا با پخت با کیفیت نان در خدمت‌رسانی به مردم جدیت بیشتری نشان دهند.

فرماندار شهرستان خلخال خواستار نظارت بیشتر ارگان‌های ذیربط بر نانوایی‌ها شد و از برخورد جدی با متخلفان در حوزه آرد و نان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود پخت نان با کیفیت را از وظایف اصلی نانوایان دانست و بیان داشت: مردم حق دارند سر سفره خود نان با کیفیت داشته و از آن استفاده کنند و انتظار می‌رود که نانوایان حق مردم را ضایع نکرده و با پخت نان مناسب رضایت مردم را جلب کنند.

انتهای پیام/62008/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول