اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم:

دولت جدید، بسته‌های حمایتی بانوان را اجرایی کند

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم با توجه به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور جدید مصوبات و بسته‌های فرهنگی و حمایتی مربوط به زنان و مادران شاغل را اجرایی کند.

دولت جدید، بسته‌های حمایتی بانوان را اجرایی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، لیلا حیدری اظهار داشت: در دو دوره ریاست جمهوری نهم و دهم فعالیت‌های خوبی در امور زنان ریاست جمهوری در ارتباط با تحکیم بنیان خانواده و حمایت از زنان و مادران شاغل صورت گرفت.

وی گفت: در این راستا بسته‌های فرهنگی و حمایتی برای ارائه به مجلس آماده شد تا بعد از تصویب شکل قانونی و اجرایی به خود بگیرد اما به آن مرحله نرسید و انتظار این است دولت جدید مسائل مربوط به تحکیم بنیان خانواده که در ستاد ملی خانواده و مرکز امور زنان ریاست جمهوری برنامه‌ریزی شده را تا حصول نتیجه نهایی به جدیت ادامه دهد.

حیدری به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی در ارتباط با موضوع سبک زندگی و افزایش جمعیت اشاره و خاطرنشان کرد: این دو موضوع باید از طریق مرکز امور زنان ریاست جمهوری پیگیری شده و نقایصی که در زمینه اجرا وجود دارد، با برنامه‌ریزی لازم شناسایی و برطرف شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم با تاکید بر اینکه سیر نزولی جمعیت در کشور محب اهل بیت(ع) یک تهدید جدی است افزود: در موضوع مهم افزایش جمعیت، فرهنگ سازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و قبل از هر کاری باید سطح آگاهی و بینش زنان و مردان جامعه در این خصوص ارتقا یابد تا به نتیجه مطلوب و راهبردی خود نزدیک شود.

حیدری همچنین با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه گفت: با وجود اینکه در ابتدا ورود بسیار خوبی از سوی نهادهای مسئول صورت گرفت اما به نظر می‌رسد این موضوع از سوی کارگروه‌های حجاب و عفاف و شورای فرهنگ عمومی مغفول واقع شده و لازم است با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول