اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه استاندار قم:

سامد خدمتی گمنام و خاموش به مردم است

سرپرست حوزه استاندار قم گفت: سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) خدمتی گمنام و خاموش به مردم است.

سامد خدمتی گمنام و خاموش به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید محمدجواد آل‌ احمد در پنجمین همایش مسئولین و رابطین سامد دستگاه‌های اجرایی استان که در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی با اشاره به راه‌اندازی مرکز سامد اظهار داشت: برقراری سامانه ارتباط مردمی سامد از اقدامات مناسبی بوده که برای ارائه خدمت بهتر و آسان‌تر به مردم ایجاد شده است.

وی خدمت به مردم را یک توفیق و فرصت معنوی دانست و گفت: بر این اساس خدمت در مجموعه سامد از مصادیق چنین فرصتی بوده و باید همواره قدردان آن بود.

سرپرست حوزه استاندار قم با اشاره به نقش این مرکز در پاسخگویی به مشکلات مردم، از تلاش دست‌اندرکاران سامد استان تقدیر کرد و گفت: در استان قم با تلاش مسئولان سامد و دستگاه‏های اجرایی، گام‏های بزرگی در زمینه رفع مسائل و مشکلات مردم برداشته شده است.

آل احمد با بیان اینکه سامد در ابتدای راه است و تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارد افزود: در این مدت کوتاه، شاهد انجام خدمات بزرگی از سوی این مجموعه هستیم.

وی برقراری ارتباط نزدیک مسئولان ارشد استان با مردم را اقدامی موثر و تعیین کننده بیان کرد و اظهار داشت: مجموعه مدیران استان در مقام پاسخگویی قرار داشته و همواره در صحنه هستند.

سرپرست حوزه استاندار قم با اشاره به پیگیری امور سامد توسط رابطین در دستگاه‌های اجرایی، این مسئولیت را مهم و کلیدی توصیف و خاطرنشان کرد: مدیران باید تلاش کنند تا افراد تاثیرگذار را به عنوان رابط انتخاب کنند ضمن این که سامد باید کار اول این مجموعه‌ها باشد.

وی همچنین با اشاره به لزوم ارتباط مستمر دستگاه‌ها با مردم گفت: یک دستگاه زمانی در انجام وظایف و رسالت‌های قانونی خود موفق عمل خواهد کرد که بتواند تعامل و ارتباط پویا و صحیحی را با مجموعه مخاطبین و جامعه هدف خود داشته باشد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از تعدادی از مسئولان و کارشناسان برتر سامد استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی پیریایی استاندار قم تجلیل شد.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول