اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انقلابیون بحرینی بر مسالمت آمیز بودن فعالیت‌های خود تأکید کردند

احزاب و جمعیت های مخالف بحرینی با صدور بیانیه ای راهبرد خود در خصوص نحوه فعالیتهای سیاسی و اعتراضی را تشریح کردند.

انقلابیون بحرینی بر مسالمت آمیز بودن فعالیت‌های خود تأکید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه العالم، احزاب و جمعیت‌های سیاسی مخالف در بحرین تاکید کردند: جنبش مردمی در بحرین مسالمت آمیز است و این همان گزینه راهبردی است که احزاب و جمعیت‌های مخالف از همان آغاز فعالیت سیاسی سازمان یاته در سال 2001 میلادی و قبل از آن در دستور کار خود داشته‌اند.

این احزاب و جمعیت‌های سیاسی مخالف در بیانیه خود تصریح کردند: هر اقدامی خارج از چارچوب فعالیت‌های مسالمت آمیز مردود و غیرقابل قبول است و بیانگر اراده و خواست ملت بحرین نیست و کسی حق ندارد که ملت بحرین را به ارتکاب خشونت متهم کند و مرتبط کردن خواسته های سیاسی با خشونت مجاز نیست زیرا ملت بحرین ملتی مسالمت جو است و اعتقاد و مسئولیت کامل در انجام فعالیت مسالمت آمیز مترقی برای رسیدن به حقوق سیاسی خود دارد؛ با وجود اینکه سرکوبگری و خشونت و تروریسم رسمی نه تنها متوقف نشده بلکه برشدت آن با استفاده از سلاح‌های گرم و گلوله‌های حاوی گاز افزوده شده است و همه اقدامات سرکوبگرانه به استناد گزارش کمیته حقیقت یاب بسیونی انجام گرفته است.

احزاب و جمعیت‌های سیاسی مخالف از هر طرفی که بدنبال واکنش‌های خشونت آمیز در قبال خشونت گری و تروریسم دستگاه حاکم است خواست تا از این کار دست بکشد و به درخواست حقوق طبیعی سلب شده‌اش به طور کاملا مسالمت آمیز ادامه دهد زیرا این رویکرد شاخصه ملت بحرین است که سینه خود را جلوی تانک‌های ارتش سپر کرده؛ بدون اینکه سنگی بردارد.

در این بیانیه آمده است: برخی طرف ها ممکن است از هرگونه واکنش به منظور فرار از اقدامات سیاسی لازم و ضروری که اکثریت قاطع سیاسی ملت بحرین خواهان آن هستند، استفاده کند.

احزاب و جمعیت های سیاسی مخالف تاکید کردند: سند "بدون خشونت" مخالفان به طور واضح و عملی بیانگر موضع نیروهای ملی درقبال پدیده خشونت و رد کامل این پدیده است. مشکل سیاسی کاملا سیاسی است ومربوط به حق طبیعی انسان در دستیابی به دموکراسی است و باید ملت منشاء قدرت باشد و این خواسته اکثریت قاطع سیاسی مردم است و همه تبعات و پیامدها به علت پایبندی دستگاه حاکم به سلطه گری و تکروی و عدم تمایل به ایجاد اصلاحات واقعی و تحول دموکاتیک است و جنبش مسالمت آمیز تا زمان محقق نشدن تحول دموکراتیک در بحرین هرگز متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول