اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تشییع پیکر جوان بحرینی/ رژیم آل‌خلیفه مسئول است

مراسم تشییع جوان بحرینی که هنگام بازداشت بر اثر واژگونی خودروی نظامیان آل‌خلیفه کشته شد، با حضور گسترده مردم برگزار شد. جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین رژیم آل‌خلیفه را به دلیل اتخاذ سیاست‌های امنیتی مسئول این حادثه دانست.

تشییع پیکر جوان بحرینی/ رژیم آل‌خلیفه مسئول است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه العالم، مراسم تشییع حسین منصور کاظم با حضور گسترده و قابل توجه شهروندان در شهر "مالکیه" برگزار شد.

پایگاه جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین اعلام کرد: "حسین منصور کاظم" جوان 33 ساله بحرینی پس از آنکه در اقدامی ظالمانه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد؛ بر اثر واژگونی خودروی امنیتی جان خود را از دست داد؛ در این حادثه دو نیروی امنیتی بحرینی نیز زخمی شدند.

جمعیت وفاق تأکید کرد: این حادثه در حالی اتفاق می‌افتد که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با در پیش گرفتن رفتاری جنون آمیز در بحرین، بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به طور جنون آمیزی اقدام به تردد در خیابان‌ها و مناطق شلوغ شهرها می‌نمایند و هیچ توجهی به عابران پیاده یا چراغ قرمز تقاطع‌ها ندارند.

نیروهای امنیتی بحرینی به نظر می‌رسد سیاست امنیتی تدوین شده از سوی مقامات آل خلیفه را برای ارعاب شهروندان در پیش گرفته‌اند.

جمعیت وفاق افزود: بازداشت‌های ظالمانه شهروندانی که از این رفتار نیروهای امنیتی شکایت کرده‌اند، نشان دهنده آن است که رژیم آل خلیفه به دستگاه‌های امنیتی این کشور برای تضییع حقوق شهروندان اختیارات کامل داده‌اند.

شماری از قربانیان حوادث رانندگی در بحرین در مراکز پلیس از اینگونه اقدامات و رفتارهای نیروهای امنیتی شکایت کرده‌اند. اما این شهروندان پس از ارائه این شکایت‌ها از سوی نهادهای امنیتی بازداشت و یا از کار برکنار شده‌اند و رفتارهای غیرقانونی متعددی در تعامل با آنها اعمال شده و می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول